۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
جنگ غزه و تحلیل های غلط اقتصادی

جنگ غزه و تحلیل های غلط اقتصادی

کارشناسان اقتصادی این وظیفه مهم را عهده‌دار هستند که آرامش را به بازار بورس و ارز برگردانند و از بروز آسیب‌های اقتصادی ناشی از تحلیل های اشتباه جلوگیری کنند.

به گزارش بازار، رضا حاتمی، کارشناس مسائل اقتصادی نوشت: در ترسیم وضعیت اسرائیل در مواجهه با طوفان الأقصی باید در نظر داشت:

۱- حداقل ۷۰۰ نفر اسرائیلی به اسارت در آمدند و اسرائیل در حملات هوایی یا زمینی به غزه با این مانع روبرو است.

۲- گرچه برخی از دولت‌ها در سازش با این موش کثیف همراه بودند ولی جشن و شادی مردم منطقه نشان داده که واقعیت روند عادی سازی روابط چیز دیگری است.

۳- اهدای ۳۰۰هزار گلوله توپ ۱۵۵ میلیمتری به اوکراین و درّ نایاب شدن گلوله توپ و سایر تسلیحات کمک شده به #اوکراین، اسرائیل را با چالش فقدان مهمات مواجه کرده است.

۴- اسرائیل با حمله وحشیانه به نوار غزه و کشتار زنان و کودکان، تِم مظلوم نمایی ابتدای حمله را از دست داده است. بنابراین در مجموع:وضعیت اسرائیل رو به افول است و امکان واکنش و حمله به نوار غزه را هم ندارد چه برسد به اهدافی که در خارج از این کشور ترسیم می‌کنند.

بنابراین کارشناسان اقتصادی این وظیفه مهم را عهده‌دار هستند که آرامش را به بازار بورس و ارز برگردانند و از بروز آسیب‌های اقتصادی ناشی از تحلیل های اشتباه جلوگیری کنند.

کد خبر: ۲۴۸٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha