۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
عزم چادرملو برای تولید ۴ میلیون تن گندله
مدیر گندله سازی چادرملو عنوان کرد

عزم چادرملو برای تولید ۴ میلیون تن گندله

مدیر گندله سازی چادرملو گفت: در ۶ ماهه ابتدایی امسال توانستیم ۱ میلیون و ۹۵۹ هزارو ۹۰۲ تن گندله آهن تولید کنیم که این میزان درمقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۱۳۰ هزارتن بیشتر است.

به گزارش بازار، عبدالله کمالی با اشاره به عزم مدیران و پرسنل کارخانه گندله سازی چادرملو در اردکان یزد برای بدست آوردن حدنصاب ۴ میلیون تن گندله در سال افزود: ظرفیت اسمی این واحد تولیدی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزارتن در سال است که در سال‌های اخیر با تدابیر اعمال شده برای بهینه سازی فرایند تولید و کاهش توقفات دوره ای، هر سال شاهد افزایش تولید بوده ایم به طوریکه در سال ۱۴۰۱ موفق شدیم ۳ میلیون و ۷۶۸ هزارتن گندله آهن تولید کنیم و انشالله امسال همه توان خود را برای رسیدن به مرز ۴ میلیون تن گندله مصروف خواهیم داشت.

مدیر گندله سازی چادرملو درباره بهره گیری از فناوری‌های روز در این واحد نیز گفت: در زمینه کیفیت گندله می‌توان به بهره براداری از طرح (CMC) تزریق سود و امکان سنجی استفاده از چسب‌های ارگانیک اشاره کرد.

کمالی افزود: در زمینه افزایش راندمان ناحیه تولید گندله خام هم می‌توان به استفاده از پردازش تصویر که یکی از به روزترین سیستم‌های به کار رفته در صنایع است و همچنین افزایش راندمان سرندهای غلتکی (Roller Screen) اشاره کرد.

کد خبر: ۲۴۸٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha