۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
تأکید معاون وزیر کار برای بهره‌گیری از آخرین امکانات ایمنی و بهداشت کار
در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی ایمنی کار مطرح شد

تأکید معاون وزیر کار برای بهره‌گیری از آخرین امکانات ایمنی و بهداشت کار

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از آخرین تجهیزات به‌روز در زمینه ایمنی و بهداشت کار در محیط‌های صنعتی، بر لزوم نهادینه‌شدن فرهنگ ایمنی و صیانت از نیروی کار تأکید کرد.

به گزارش بازار، علی‌حسین رعیتی‌فرد در بازدید از هشتمین «نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی کار، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات» همچنین بر آمادگی حوزه‌های تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه تبادل تجاری و دستاوردها در زمینه ایمنی و بهداشت کار تصریح کرد.

وی با حضور در غرفه‌های مختلف نمایشگاه از نزدیک با تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی و فعالان ارائه خدمات ایمنی و شرکت‌های دانش‌بنیان دیدار و در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفت.

رعیتی‌فرد همزمان با برپایی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی، بهداشت، ایمنی کار، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات (HSE & Fire EXPO ۲۰۲۳) از غرفه اختصاصی مرکز تحقیقات فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بازدید کرد.

همچنین در این بازدید «حبیب‌الله جلیلی» سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی وزارت کار با شرکت‌ها، انجمن‌ها و متقاضیان حوزه‌های مختلف مرکز تحقیقات به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

وی بر هم‌افزایی بیشتر بخش خصوصی در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی وزارت کار تأکید کرد.

کد خبر: ۲۴۸٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha