۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
واریز پیش‌پرداخت بیش از مبلغ مقرر برای تولیدکنندگان اتوبوس
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خبر داد

واریز پیش‌پرداخت بیش از مبلغ مقرر برای تولیدکنندگان اتوبوس

تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت اتوبوس‌ها در شرکت‌های طرف قرارداد آغاز شده است.

به گزارش بازار، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: قراردادهای خرید اتوبوس با تولیدکنندگان منعقد شده است و حتی پیش پرداخت‌ها بیش از رقم مقرر واریز شده است. واریز پیش‌پرداخت بیش از مبلغ مقرر برای تولیدکنندگان اتوبوس

تشکری هاشمی با اشاره به انعقاد قرارداد تأمین سه هزار دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای پایتخت بین شهرداری تهران و شرکت‌های سازنده، افزود: قرارداد ساخت ۵۰۰ مینی‌بوس، ۲ هزار و ۵۰۰ اتوبوس شامل ۵۰۰ تا هزار اتوبوس برقی با تولیدکنندگان داخلی منعقد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قراردادها درحال مطالعه است که هریک از شرکت‌ها با چه توانایی‌هایی درحال ساخت اتوبوس هستند، گفت: آنچه که مسلم است، این است که برای اینکه از تسریع در ساخت اتوبوس‌ها اطمینان حاصل شود پیش پرداخت‌ها حتی بیش از رقم مقرر واریز شده است.

جعفر تشکری هاشمی افزودد: انتظار می‌رود در چند ماه پایانی سال بخش اعظمی از قراردادها عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا همچنین گفت: نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها نیز ادامه دارد و هرچند هنوز به عدد مطلوب نرسیده، اما می‌دانیم که با چند شرکت قرارداد منعقد شده و اتوبوس‌ها برای بازسازی به این شرکت‌ها تحویل داده شده‌اند و تعمیرات درحال انجام است.

کد خبر: ۲۴۸٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha