دستورالعمل و ضوابط صدور تاییدیه ایمنی آسانسور تدوین شد
رئیس سازمان ملی استاندارد:

دستورالعمل و ضوابط صدور تاییدیه ایمنی آسانسور تدوین شد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به تدوین دستورالعمل و ضوابط صدور تاییدیه ایمنی آسانسور، از روزآمد شدن دستورالعمل‌های تایید نوع برای بهره برداری از آسانسور خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی اسلام پناه افزود: در این مسیر از نظرات تخصصی اعضای سندیکاها، انجمن و اتحادیه در ترسیم نهایی دستورالعمل جدید استفاده شده است.

وی، هدف از تدوین این دستورالعمل را تعیین چگونگی اجرای ارزیابی ‌انطباق مرتبط با آسانسور دانست و گفت: مسوولیت اجرای این دستورالعمل بر عهده واحدهای تولیدی است و سازمان ملی استاندارد ایران طبق قانون، حسن نظارت بر اجرای آن را خواهد داشت.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر روزآمد کردن دستورالعمل های قدیمی، اظهار داشت: همه اقدامات با هدف تسهیلگری، افزایش توان رقابت‌پذیری تولیدکنندگان و صاحبان صنایع انجام می‌شود و به همین منظور ابتدای امسال بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی، با محوریت رشد تولید کیفی تدوین شد.

اسلام پناه درباره ایجاد سامانه مرجع ویژه آسانسور در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران، تاکید کرد: همه سامانه‌ها باید تجمیع و یکپارچه‌سازی شود و دیگر سامانه های مشابه نیز به این سامانه متصل شوند.

وی با اشاره به حدود سه‌هزار واحد تولیدکننده و خدمات آسانسور و پله برقی دارای پروانه در این صنعت، تاکید کرد: اجماع نظرات و یکپارچگی اطلاعات در این صنعت به رفع بسیاری از معضلات، حذف شرکت های نامعتبر و از همه مهمتر رضایت مصرف کنندگان می انجامد.

کد خبر: ۲۴۸٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha