۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
بزرگترین رویداد زیست محیطی کشور در راه است
دبیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست:

بزرگترین رویداد زیست محیطی کشور در راه است

پس از طی ۲۰ دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران بیست و یکمین دوره از این رویداد با شعار «رشد تولید با رویکرد محیط زیست» به طور گسترده‌تری برگزار خواهدشد.

به گزارش بازار، آرزو آقامحمدی رئیس هیئت مدیره شرکت چهارفصل و دبیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران با بیان اینکه این نمایشگاه در ۱۲ لغایت ۱۴ آذر امسال در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در مصلای امام خمینی تهران برگزار می شود از حضور ۲۵۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در این رویداد خبر داد.

‌آقامحمدی افزود: با توجه به اینکه محیط زیست به عنوان یک دغدغه و مطالبه عمومی طیف وسیعی از صنایع و بخشهای مختلفی از دولت و بخش خصوصی را در بر می گیرد، نهادهایی چون شهرداری تهران، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان صدا و سیما، ساترا و وزارتخانه‌های ارتباطات، کشور، نیرو، نفت، صنایع، اقتصاد، گردشگری، علوم و ... از حامیان اصلی این رویداد هستند.

‌دبیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تشریح کرد که موضوع این نمایشگاه آشنایی عمومی و تخصصی با آخرین دستاوردها، تحول‌ها و فرصت‌های محیط زیستی و نمایش آخرین راهکارها و تکنولوژی‌های این عرصه، در مسیر رشد و توسعه زیست بوم محیط زیست کشور با بهره گیری از آخرین دانش و توانمندی خلق شده در این حوزه، با محوریت موضوعات مهم و حیاتی عرصه محیط زیست من جمله پسماند، شهر سبز، محیط زیست هوشمند، حمل و نقل پاک، انرژی تجدید پذیر، سبک زندگی سبز و ... با حضور فعالان برجسته و توانمند عرصه محیط زیست، در پهنه‌ی استانی، ملی و بین المللی است و انتظار می رود با توجه به ارتقای فضا و افزایش تعداد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه امسال با بیشترین استقبال از سوی بازدیدکنندگان روبرو شود.

‌ نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران از بزرگترین گردهمایی‌ها و تنها رخداد صنعتی و تجاری حوزه محیط زیست در کشور است که فعالین، مسئولین و مخاطبین اصلی محیط زیست در آن به بررسی دغدغه های روز، تبادل نظر و تجربیات و نمایش آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای محیط زیستی خود می‌پردازند.

بزرگترین رویداد زیست محیطی کشور در راه است

کد خبر: ۲۴۷٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha