۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در صنعت ریسندگی| سالانه ۵ هزار تن پنبه مصرف داریم
مدیر تولید شرکت ماهوت شمال خبرداد؛

سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در صنعت ریسندگی| سالانه ۵ هزار تن پنبه مصرف داریم

گرگان، مدیر تولید شرکت ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال علی آبادکتول حمایت از پنبه کاران را از راهبردهای اصلی این شرکت دانست و گفت: در حال حاضر سالانه پنح هزار تن پنبه به انواع منسوجات تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نقابی شامگاه شنبه در آیین جشن پنبه در گرگان اظهار کرد: شرکت ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال طی دو سال مبلغی بیش از هزار میلیارد تومان در صنعت نساجی و بافندگی سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیر تولید شرکت ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال افزود: حمایت از پنبه کاران بومی گلستان یکی از راهبردهای اساسی این شرکت است.

وی گفت: تجهیزات و ادوات نصب شده در شرکت ریسندگی ماهوت شمال همتراز با جدیدترین تکنولوژی های روز جهان است و مواد اولیه و پنبه آن باید با کیفیت بالایی باشد.

نقابی ادامه داد: بحث کیفیت و بهره‌مندی پنبه از الیاف مناسب و قرینه و همچنین عدل‌بندی مطلوب از پارامترهای مورد تاکید در این شرکت است و تلاش داریم تا بهترین ماده اولیه را در تولید منسوجات به کار بگیریم.

مدیر تولید شرکت ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال گفت: در حال حاضر بخشی از پنبه مورد نیاز در شرکت از کشورهای تاجیکستان و ترکیه وارد می‌شود و دیگری از نیاز خود را از شهرهایی مانند بجنورد، آشخانه، استان فارس و البته گلستان تامین می‌کنیم.

وی افزود: بررسی‌های کارشناسان این شرکت بیانگر آن است که فقط پنبه‌های استان گلستان از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و سایر پنبه‌های داخلی نتوانستند استانداردهای مورد نیاز این شرکت را به دست بیاورند.

کد خبر: ۲۴۷٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha