۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
اعتبارات ویژه به طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان اختصاص خواهد یافت
معاون رئیس جمهور:

اعتبارات ویژه به طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان اختصاص خواهد یافت

بندرترکمن- معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: با توجه به اهمیت احیای خلیج گرگان، دولت ردیف اعتباری ویژه‌ای در بودجه برای این طرح در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، داوود منظور، پیش از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از طرح علاج بخشی خلیج گرگان اظهار کرد: دولت نگاه ویژه ای برای طرح علاج بخشی به خلیج گرگان دارد و با توجه به اهمیت آن، دولت ردیف اعتباری ویژه‌ای در بودجه برای این طرح در نظر گرفت.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزود: برای سال آینده هم در حال تامین اعتبار و افزایش بودجه سال جاری این پروژه مهم هستیم.

وی بیان کرد: پروژه احیا و لایروبی خلیج گرگان تاکنون پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم تا دو ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

منظور اظهار امیدواری کرد: با اتمام این پروژه شاهد سبب نشاط و شادابی و بازگشت رونق اقتصادی به منطقه باشیم.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، گردشگری هم توسعه خواهد یافت و شاهد حضور پرندگان و نشاط و پویایی و ایجاد مناظر زیبا خواهیم بود.

گفتنی است معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی روز گذشته برای افتتاح پروژه‌های مهمی نظیر فاز یک شبکه جمع‌آوری و تاسیسات فاضلاب شهر گنبدکاووس و بازدید از طرح‌های زیرساختی به گلستان سفر کرد.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha