۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
تعرفه گمرکی مناطق محروم برای اینچه برون لحاظ شود
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان:

تعرفه گمرکی مناطق محروم برای اینچه برون لحاظ شود

گنبدکاووس- صفوی، رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان گفت: تعرفه گمرکی مناطق محروم برای اینچه برون لحاظ شود.

سعید صفوی در حاشیه نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با حضور وزیر اقتصاد، در گفتگو با خبرنگار بازار، امضای موافقت نامه های تجاری با کشورهای مختلف را یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت برای توسعه روابط تجاری دانست و اظهار کرد: ایران کمترین بهره را از امضای توافق نامه های تجاری داشته و فقط با ۶ کشور این توافق نامه ها امضا شده است.

رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان با تاکید بر این که تجارت ترجیحی موجب روانتر شدن و توسعه تجارت می شود، افزود: نیازمند ایجاد ارتباطات محکم تری بین کشورهای همسایه برای تبادل تجاری هستیم.

وی ادامه داد: بخشنامه رفع تعهدات ارزی واردکنندگان طلا که در مقطعی به خوبی پیش رفت و موجب ورود ۵ تن طلا به کشور شد دیگر تمدید نشد و تمدید مجدد آن کمک بزرگی به حوزه اقتصادی میکند

صفوی خواستار در نظر گرفتن تعرفه گمرکی منطقه محروم برای اینچه برون شد و گفت: این اقدام یکی از نیازهای تجار است که امید داریم اجرائی شود.

رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان یادآورشد: تخفیفات گمرکی در خصوص واردات منطقه محروم اینچه برون جهت واردات تا اجرایی شدن منطقه آزاد اینچه برون می‌تواند کمک به تجار منطقه واستان و تولید کشور باشد.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha