۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
رشد ۷۹ درصدی ترافیک بسته پستی در استان سمنان/ کرونا درآمد دفاتر پستی را افزایش داد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

رشد ۷۹ درصدی ترافیک بسته پستی در استان سمنان/ کرونا درآمد دفاتر پستی را افزایش داد

سمنان- حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با اشاره به رشد ۷۹ درصدی ترافیک بسته پستی در استان گفت: شیوع کرونا منجر به افزایش تبادلات به‌صورت پستی و افزایش درآمد پست شده است.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه شیوع کرونا و ضرورت کاهش ارتباطات حضوری، از ابتدای سال جاری بستر تبادلات به‌صورت پستی را افزایش داد، اظهار داشت: این امر یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش درآمد دفاتر پست در سراسر استان سمنان در سه ماه ابتدای سال جاری بود.

وی با اشاره به رشد ۷۹ درصدی ترافیک بسته پستی بیان کرد: از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری تا به امروز، ترافیک بسته وامانت پستی استان ۴۳ هزار و ۴۵۱ فقره با درآمد شش میلیارد ریال بود.

توزیع ۱۸ هزار بسته بهداشتی در استان سمنان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تأکید بر اینکه رشد درآمدی در این بخش در مقایسه با سال گذشته ۱۰۰ درصد برآورد شده است، افزود: در این مدت ۱۸ هزار و ۳۸۰ بسته بهداشتی از طریق سرویس خریدوفروش اینترنتی توسط پست داستان توزیع‌شده است.

حسن‌پور قرنطینه‌ اجباری و کمپین‌های مختلف که از مردم برای خرید اینترنتی دعوت می‌کنند را از عوامل مهم این افزایش چشمگیر دانست و گفت: شرکت پست استان ازجمله شرکت‌هایی است که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور با افزایش مرسولات پستی و فشار کاری مواجه بود.

کد خبر: ۲۴٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha