۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
۹۲۱ خانوار عشایری شاهرود از سرشماری جامانده‌اند/ پیگیری برای صدور دفترچه
معاون استاندار سمنان:

۹۲۱ خانوار عشایری شاهرود از سرشماری جامانده‌اند/ پیگیری برای صدور دفترچه

شاهرود- معاون استاندار سمنان با اشاره به سرشماری سال ۸۷ خانوار عشایری در شاهرود گفت: ۹۲۱ خانوار از این مرحله سرشماری جامانده‌اند که برای صدور دفترچه عشایری این خانوارها و افزایش خدمات‌دهی به آن‌ها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فخری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از منطقه عشایری شاهرود ضمن بیان اینکه در سرشماری خانوار عشایری سال ۸۷ تعداد بالایی از خانوارهای عشایری در شهرستان و استان لحاظ نشده است، اظهار داشت: این امر منجر به تضییع حقوق دامداران عشایر و درنتیجه عدم امکان ارائه خدمات توسط امور عشایری شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری صدور دفترچه عشایری برای ۹۲۱ خانوار جامانده از سرشماری در دستور کار است، افزود: عشایر نقش زیادی در تولید و اقتصاد جامعه دارند و باید به نیازها و خواسته‌های آن‌ها توجه ویژه شود.

تأمین آرد و سوخت موردنیاز عشایر
فرماندار ویژه شاهرود بابیان اینکه سوخت و آرد موردنیاز عشایر بدون دفترچه در شهرستان تأمین‌شده است، خاطرنشان کرد: سوخت موردنیاز عشایر در شرکت‌های تعاونی عشایری توزیع‌شده و امور عشایری استان به قید فوریت نسبت به اختصاص شناسه ملی برای شرکت‌های مذکور اقدام کند.

فخری در ادامه بیان کرد: اداره کل امور عشایری استان سمنان و شرکت توزیع نفت و فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود مکاتبات لازم را برای اصلاح آمار در خصوص تحویل سوخت بیشتر به عشایر منطقه انجام دهند.

کد خبر: ۲۴٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha