۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
رونمایی از نسخه پایدار اندروید ۱۴ + زمان انتشار رسمی
اپراتور کانادایی Telus خبر داد؛

رونمایی از نسخه پایدار اندروید ۱۴ + زمان انتشار رسمی

منابع خبری نزدیک به گوگل از انتشار نسخه پایدار ۱۴ اندروید در روز چهارشنبه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ منابع خبری نزدیک به گوگل از انتشار نسخه پایدار ۱۴ اندروید در روز چهارشنبه خبر دادند.

در حالیکه نخسه توسعه دهندگان اندروید ۱۴ اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شده بود؛ اکنون گفته می شود گوگل قصد دارد روز چهارشنبه ۴ اکتبر، اقدام به انتشار نسخه اصلی و پایدار این سیستم عامل پر طرفدار نماید.

البته طبق روال همشیگی گوگل، این نسخه از اندروید ابتدا برای گوشی های هوشمند پیکسل این شرکت در دسترس بوده و سپس در اختیار سایر سازندگان قرار خواهد گرفت.

خبر مذکور را ابتدا اپراتور مخابراتی کاندایی Telus اعلام کرده بود و با اینحال، با گذشت چند ساعت خبر مذکور را از روی وب سایت خود حذف نمود.

باید دید آیا انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۴ برای امروز محقق خواهد شد یا خیر. به گفته کارشناسان، با توجه به بهبود پایداری و مواردی همچون ضریب امنیتی اندروید طی ماه های گذشته و همچنین قیمت پایین گوشی های اندرویدی در قیاس با محصولات شرکت اپل، به احتمال زیاد طی ماه های آتی شاهد توسعه بیشتری برای بازار تلفن های همراه مجهز به این سیستم عامل خواهیم بود.

از سوی دیگر، گوگل در نظر دارد دستکم دو نسخه دیگر از گوشی های پیکسل خود را روانه بازار نماید که این موضوع در کنار آماده سازی یک مدل ساعت هوشمند ساخت پیکسل، می تواند دست بالاتری برای این شرکت آمریکایی در رقابت با رقیب دیرینه خود یعنی اپل ایجاد نماید.

کد خبر: ۲۴۷٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha