۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
روند تاییدیه استاندارد خودرو در کمترین زمان انجام می‌شود
معاون سازمان ملی استاندارد:

روند تاییدیه استاندارد خودرو در کمترین زمان انجام می‌شود

معاون نظارت بر اجرای سازمان ملی استاندارد درباره تاییدیه استاندارد خودروی تارا گفت: خودروی تارا مشکل کوچکی داشت که هفته گذشته تاییدیه استاندارد آن صادر شد.

به گزارش بازار، محمدرضا درگاهی معاون سازمان ملی استاندارد در بازدید سرزده از پارکینگ‌های ایران خودرو و سایپا گفت:هیچ مشکلی در زمینه تاییدیه استاندارد وجود ندارد و روند تاییدیه در کمترین زمان انجام می شود.

درگاهی گفت: هدف ما از بازدید سرزده از پارکینگ خودروسازان پاسخ به تماس‌های مردمی فراوانی است که ابراز گلایه می‌کردند از روند تحویل خودروها.

وی گفت: با توجه به فرمان ۸ ماده‌ای رئیس جمهور و تاکید رئیس سازمان ملی استاندارد، از پارکینگ‌های دو خودروساز بازدید به عمل آمد و مشخص شد هیچ مشکلی در زمینه تاییدیه استاندارد وجود ندارد و روند تاییدیه در کمترین زمان انجام می شود.

معاون نظارت بر اجرای سازمان ملی استاندارد درباره تاییدیه استاندارد خودروی تارا نیز گفت: خودروی تارا مشکل کوچکی داشت که هفته گذشته تاییدیه استاندارد آن صادر شد.

وی درباره خودروی پژو پارس هم گفت: با توافقی که بین وزیر صمت و رئیس سازمان ملی استاندارد انجام شده قرار شد طی زمانبندی مشخص تعلیق استانداردهای ۸۵ گانه برطرف شود که بر اساس هر خودرو زمانبندی خاصی تعیین شده است و برای خودروی پژو پارس هم همینگونه است.

درگاهی گفت: قرار است تا پایان سال هر خودرویی که توانست استانداردهای ۸۵ گانه را بگذراند تاییدیه استاندارد دریافت کند.

وی گفت: خودروسازان یک سال است که در جریان موضوع استانداردها قرار گرفته اند و باید همه استانداردهای اعلام شده بر روی خودروها پیاده شود.

کد خبر: ۲۴۷٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha