۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
تعویض اینترنتی پلاک خودرو و صدور گواهینامه ارزان در هفته فراجا

تعویض اینترنتی پلاک خودرو و صدور گواهینامه ارزان در هفته فراجا

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا ضمن اعلام برنامه های هفته فراجا از امکان تعویض اینترنتی پلاک خودرو و صدور گواهینامه برای راکبین موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش بازار، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست تشریح برنامه‌های هفته فراجا اظهار داشت: شعار هفته فراجای امسال «شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار» تعیین و برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است همچنین برنامه‌های هفته فراجا از شنبه ۱۵ مهر با صبحگاه مشترک نیروهای فراجا آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت این روزها، خدماتی از جمله افزایش دو ساعته مراکز تعویض پلاک وسایل نقلیه در نظر گرفته شده و ساعت کاری این مراکز از هفت صبح تا ۱۶ مقرر شده است.

سردار منتطرالمهدی افزود: همچنین مهیا شدن امکان تعویض اینترنتی پلاک وسایل نقلیه از دیگر خدمات در نظر گرفته شده است ضمن اینکه مشکلات نرم‌افزار «پلیس من» هم رفع و در خدمت مردم قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا تاکیدکرد: از هفته فراجا به بعد، لغو توقیف خودروها در کنار مراجعه حضوری و مراجعه به پلیس +۱۰ به صورت سیستمی نیز انجام می‌گیرد.

سردار منتظرالمهدی به تردد بیش از ۱۲ میلیون موتورسیکلت اشاره کرد و افزود: ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار راکب این وسایل نقلیه فاقد گواهینامه هستند که در زمان حادثه برای خود و دیگران خطرآفرین می‌شود؛ به همین منظور گواهینامه آسان و ارزان را راه اندازی کردیم که همه مراحل در یک روز و با قیمت بسیار ارزان انجام می‌گیرد و فقط راکب باید مالک یا موتورسیکلت به نام والدین او باشد.

وی همچنین از بخشش ۵۰ درصدی جرائم معوقه رانندگی برای انواع وسایل نقلیه در هفته فراجا خبر داد.

کد خبر: ۲۴۶٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مصلح IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      0 0
      گواهینامه موتور باید برای دارندگان گواهینامه اتوموبیل به صورت رایگان و بدون آزمون صادر شود.