۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز ۴ قرارداد احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده امضا کرد

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز ۴ قرارداد احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده امضا کرد

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز احیای پنج چاه بسته و کم‌بازده را طی چهار قرارداد به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی واگذار کرد.

به گزارش بازار، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز امروز (دوشنبه، دهم مهرماه) در رویداد ملی طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی که با حضور سجاد خلیلی، معاون وزیر نفت در امور نظارت بر منابع هیدروکربوری و مدیران پژوهش فناوری صنعت نفت در سالن همایش‌های بین‌المللی صنعت نفت (کوشک) برگزار شد، طی ۴ قرارداد احیای پنج چاه بسته و کم‌بازده (سه چاه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دو چاه در شرکت مناطق نفت مرکزی ایران) را به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی واگذار کرد.

احیای چاه ۲۳ میدان نفتی نفت شهر
پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز قراردادی را با شرکت توسعه و مدیریت پروژه‌های نفت و گاز پترو ویژن پاسارگاد به‌منظور احیای چاه ۲۳ میدان نفتی نفت‌شهر با مبلغ ۳ دلار و ۹۸ سنت به ازای هر بشکه نفت خام استاندارد اضافی تولیدی امضا کرد، این قرارداد بین محمداسماعیل کفایتی، مدیرعامل پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و پرهام زمان‌پور، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت پروژه‌های نفت و گاز پترو ویژن پاسارگاد امضا شد.

احیای چاه ۲۸ میدان نفتی دهلران
با امضای قرارداد بین پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و شرکت ناموران پویش بالادستی احیای چاه ۲۸ میدان نفتی دهلران به مبلغ ۲ دلار و ۳۲ سنت به ازای هر بشکه استاندار نفت خام اضافی تولیدی به این شرکت واگذار و این قرار داد بین کفایتی و حورا احمدی، مدیرعامل شرکت ناموران پویش بالادستی امضا شد.

احیای چاه شماره ۱۰ میدان نفتی نفت شهر
با تنفیذ قراردادی بین محمداسماعیل کفایتی و مهدی انوشه‌پور، مدیرعامل شرکت خدمات فنی میدان‌های آسماری احیای چاه شماره ۱۰ میدان نفتی نفت شهر به مبلغ ۳ دلار و ۹۸ سنت به ازای هر بشکه نفت خام اضافی تولیدی به این شرکت دانش‌بنیان سپرده شد.

احیای چاه‌های شماره ۷۲ و ۱۱۵ میدان نفتی رگ‌سفید ۱
قرارداد احیای چاه‌های ۷۲ و ۱۱۵ میدان نفتی رگ‌سفید ۱ به میزان یک دلار و ۲۸ سنت و یک دلار و ۲۰ سنت به ازای هر بشکه نفت خام استاندار اضافی تولیدی، بین پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و شرکت کاوش و تولید مهر انرژی امضا شد.

این قرارداد بین کفایتی و کامران فتاحی‌گاکیه، مدیرعامل شرکت کاوش و تولید مهر انرژی امضا شد.

کد خبر: ۲۴۶٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha