۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
افتتاح شرکت عمرانی و ساختمانی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

افتتاح شرکت عمرانی و ساختمانی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از افتتاح شرکت عمرانی و ساختمانی آبادیس پرتو خاوران در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خبرداد. 

به گزارش خبرنگار بازار، صبح دوشنبه در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، شرکت عمرانی و ساختمانی آبادیش پرتو خاوران افتتاح شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنبوی در افتتاح این شرکت با بیان اینکه امیداوریم روز به روز شاهد فعالیت شرکتهای زیادی در خصوص شرکتهای فنی عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی باشیم، افزود:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با توجه به عمر کوتاهی که نسبت به مابقی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سطح کشور دارد، اما توانسته است خوب بدرخشد.

وی با بیان اینکه امروز منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی جایگاه بسیار خوبی در بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور دارد افزود:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تنها منطقه ویژه اقتصادی در سطح کشور است که دارای دو قطعه منفصله است.

زارعی با بیان اینکه فعالیت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین المللی است، ادامه داد: در دولت جدید با رویکردی که وجود دارد به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صنعتی توجه پر رنگ شده است.

وی از حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در چندین نمایشگاه خارجی در یکی دوماه گذشته خبر داد و افزود: این حضور نشان از برنامه و رویکرد خوب دولت در خصوص عمق نگاه گسترده به فعالیتهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با توجه به هم مرزی با کشور افغانستان در این چند سال اخیر فعالیتهای خوبی داشته است و با توجه به نگاهی که وجود دارد روز به روز شاهد پیشرفت هستیم.

زارعی با تاکید بر اینکه ما هم بر این هستیم که باید حرکت روبه جلو داشته باشیم گفت:پویایی و حجم مبادلاتی که در مرز ماهیرود در این چند ساله رقم خورده است حاکی از روند خوب فعالیتها دارد.

وی بیان داشت:در حال حاضر سه دفتر فنی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی داریم که امیداوریم به زودی این تعداد افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت عمرانی و ساختمانی آبادیس پرتو خاوران هم گفت: امروز شاهد افتتاح این شرکت فنی مهندسی در سطح منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هستیم که با همراهی های خوب مدیرعامل سازمان رقم خورده است .

حمید سلیمی گفت:این شرکت در راستای خدمات دهی بهتر و بیشتر به سرمایه گذاران در حوزه های عمرانی و ساختمانی است.

کد خبر: ۲۴۶٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha