۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
غربی‌ها جلوی چشم جهانیان قرارداد می‌نویسند و آن را نقض می‌کنند
رئیس جمهور:

غربی‌ها جلوی چشم جهانیان قرارداد می‌نویسند و آن را نقض می‌کنند

رئیس جمهور در نشست با شرکت کنندگان جشنواره رسانه‌ای خورشید گفت: امروز ما در جایگاه مدعی حقوق بشر هستیم و غربی‌ها در جایگاه متهم، آن ها باید پاسخ دهند که چگونه حقوق انسان‌ها را ضایع می‌کند.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جمهور صبح امروز در نشست با شرکت کنندگان جشنواره رسانه ای خورشید گفت: این نشست ها می تواند در جهت هم افزایی، هم فکری و همکاری برای تمام رسانه های آزاد و مستقل موثر باشد.

وی افزود: آنچنان که خداوند در مرد ظرفیت قرار داده، ظرفیت‌های زیادی نیز در زن قرار داده تا در شکوفایی ظرفیت‌های حوزه خانواده که نهاد اساسی در جامعه است، زن نقش آفرینی داشته باشد.

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی معتقد است استفاده غرب از زنان ابزاری است. نگاه جمهوری اسلامی به زن نه نگاه ابزاری غرب است و نه نگاهی است که باید آنها را خانه نشین دانست و به تعبیری نگاه سومی است که نگاه ایستایی به زن باشد و زن همدوش مرد می‌تواند جامعه ساز باشد و اینکه هم در خانواده نقش اساسی ایفا کند و هم در عرصه مسائل اجتماعی می‌تواند چهره موثری باشد.

وی افزود: امروز غربی‌ها موضوع حقوق زن را به عنوان یک ابراز برای فشار آوردن به کشورهای مستقل استفاده می‌کنند، آنها حقیقتا طرفدار حقوق زن یا حقوق بشر نیستند.

رئیسی تاکید کرد: امروز ما در جایگاه مدعی حقوق بشر هستیم و غربی‌ها در جایگاه متهم؛ آنها باید پاسخ دهند که چگونه حقوق انسان‌ها را ضایع می‌کند. امروز همه به این موضوع باور دارند که حضور ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان چیزی جز جنگ و ویرانی بر جای نگذاشته است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها جلوی چشم جهانیان قرارداد را نقض می کنند، گفت: غربی‌ها جلوی چشم جهانیان قرارداد می‌نویسند و آن را نقض می‌کنند. در جنگ روایت‌ها، روایت دقیقِ آگاهی‌بخش و به موقع که ادراک را درست شکل دهد به ویژه در نسل جوان بسیار اهمیت دارد.

رئیس جمهور گفت: از بانوی خبرنگار فلسطینی که برای انتشار خبر کشتار و جنایت صهیونیست‌ها در خون خود غلتید حمایت می‌کنیم.

کد خبر: ۲۴۶٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha