۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
۳.۵ میلیون سهامدار عدالت در کشور فوت کردند
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت:

۳.۵ میلیون سهامدار عدالت در کشور فوت کردند

ساری، توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت گفت: سه میلیون و ۵۰۰ هزار سهامدار عدالت در کشور فوت شدند و تعیین تکلیف سهام آنان در دست اقدام است.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد طبق قانون سهام عدالت فوت شدگان به وراث برگردد از این رو باید سازوکار قانونی برای آن تعریف و طراحی شود.

وی دریافت گواهی انحصار وراثت را شرط تعیین تکلیف سهم عدالت فوت شدگان ذکر کرد و گفت: طبق قانون سهام عدالت و سود آن بین ورثه فرد فوت شده تقسیم و توزیع می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار فوت شدگان سهام عدالت را سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد از سال ۹۵ تاکنون شناسایی شده است و سهام آن باید بین ورثه توزیع شود.

توکلی از وراث خواست تا با مراجعه به دفاتر قضایی و تکمیل فرم از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به دریافت گواهی انحصاروراثت اقدام کنندو گفت: لیست مراکزی برای مراجعه افراد به زودی اطلاع رسانی می شود.

وی از مردم خواست تا فریب کلاهبرداران و سودجویان را نخورند و گفت: متاسفانه پرونده های زیادی در زمینه کلاهبرداری با موضوع سود سهام عدالت تشکیل شده است.

کد خبر: ۲۴۶٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha