۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
تصمیمات مدیریت شهری موجب فراری دادن انبوه‌سازان از گرگان شد
رئیس شورای شهر گرگان:

تصمیمات مدیریت شهری موجب فراری دادن انبوه‌سازان از گرگان شد

گرگان- رئیس شورای اسلامی شهرگرگان گفت: شرایط فعلی حاکم بر مدیریت شهری و موانع و مشکلات موجود سبب شده تا انبوه سازان گرگانی، ترجیح دهند در سایر استان‌ها سرمایه گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی مهری ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با انبوه سازان گلستان اظهارکرد: فعالان و سرمایه‌گذاران گرگانی حوزه عمران به ویژه در بخش خدمات مهندسی و ساخت و سازها در زمره نخبگان و افراد پیشرو در کشور تلقی می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: برخی تولیدکنندگان و پیمانکاران در حوزه ساخت سوله پیشرفت‌های شگرفی را به دست آوردند و هم اینک در کشور ترکمنستان و سایر نقاط خارج از کشور در حال فعالیت هستند.

وی گفت: انبوه سازان گرگانی مسکن، در حال حاضر در سایر استان‌های کشور مشغول خدمات و فعالیت هستند و ترجیح دادند به سبب شرایط حاکم بر مدیریت شهری و موانع و مشکلات پیش رو، از موطن و وطن خود خارج شوند.

مهری بیان کرد: تعاملات بین انبوه سازان مسکن و مدیریت شهری سطح قابل قبولی ندارد و به همین دلیل برخی از انبوه سازان گرگانی در حال حاضر در استان مازندران به ویژه در سرخرود در حال فعالیت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهر گرگان هم اینک گرفتار مهاجرت دوگانه است؛ به طوری که علاوه بر اینکه از روستاها و شهرهای مجاور برای تحصیل و گرفتن خدمات به گرگان مهاجرت می‌کنند شاهد حضور مهاجران از سایر استان‌های کشور به گرگان هستیم.

وی ادامه داد: با روند فعلی مهاجرت پذیری شهر گرگان تا کمتر از ۱۰ سال آینده میزبانی بیش از یک میلیون نفر خواهد بود، که این فرایند پیامدها و تبعات بسیاری را بر گرگانی‌ها تحمیل خواهد کرد.

کد خبر: ۲۴۶٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha