۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس تبریز به بهره برداری رسید
به همت شهرداری منطقه ۲ تبریز؛

جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس تبریز به بهره برداری رسید

تبریز- جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس در سایه تلاش شهردار منطقه ۲ و حمایت شورا و شهرداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار، در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار منطقه ۲، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان استانی و شهری، مقامات لشگری، فرماندهان نظامی و انتظامی، راه دسترسی باغ موزه دفاع مقدس به بهره برداری رسید و از پیشکسوتان دفاع مقدس، همسران رزمندگان و هنرمندان فعال در عرصه دفاع مقدس تجلیل شد.

در این مراسم امیردریادار رضا عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سخنانی گفت: در سایه تلاش شبانه روزی شهردار تبریز و شهردار منطقه ۲ که همانند یک رزمنده انقلابی بطور شبانه روز تلاش کردند، پروژه های عمرانی و تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس از جمله جاده دسترسی این باغ موزه به طول یک هزار و ۵۰۰ متر به همراه آبنمای این پارک به بهره برداری برسد.

وی ضمن اظهار خرسندی از راه اندازی موزه و تلاش برای محتوای فرهنگی آن افزود: به زودی با تلاش و پیگیری شهردار منطقه ۲ پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران در محوطه باغ موزه دفاع مقدس به اهتزاز درمی آید.

کد خبر: ۲۴۶٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha