۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
زمین مورد نیاز ۱۰۸ واحد تولیدی در گرمسار واگذار شد | استقرار گمرک
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در گفتگو با بازار:

زمین مورد نیاز ۱۰۸ واحد تولیدی در گرمسار واگذار شد | استقرار گمرک

گرمسار- محمدی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از تامین زیرساخت واحدهای تولیدی در استان خبر داد و گفت: اراضی مورد نیاز برای ۱۰۸ سرمایه گذار در این ناحیه تامین شده است.

محسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه زیرساخت های واگذاری زمین و جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مهیا شده است، تاکید کرد: ۱۰۸ واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تاکنون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از این ۱۰۸ زمین و امکانات که واگذار شده تا کنون هشت واحد به بهره برداری رسیده است، افزود: ۲۰ واحد دیگر اقتصادی و تولیدی نیز توانسته اند پایان کار خود را از مراجع ذی صلاح اخذ کنند تا یک قدم به بهره برداری نزدیک تر شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با بیان اینکه این واحدها نیز به زودی در زمره واحد های تولیدی راه اندازی شده در منطقه ویژه اقتصادی محسوب می شوند، تاکید کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال ۳۰ واحد اقتصادی نیز به مرحله بهره برداری نزدیک شوند.

محمدی با بیان اینکه یکی از دغدغه های واحد های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار موضوع آب، برق و گاز و اینترنت بود، گفت: تامین زیر ساخت های مورد نیاز واحد های اقتصادی صورت گرفته و می تواند در ایجاد رغبت برای سرمایه گذاران موثر باشد.

وی با بیان اینکه گمرک نیز در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تامین شده است، گفت: بیش از ۹۰ درصد مبادلات گمرکی واحدهای تولیدی در گمرک منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اجرا می‌شود که می تواند بسیار در تسهیل امور مرتبط با تولید موثر باشد.

کد خبر: ۲۴۶٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha