۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
بیمه حوادث برای مشترکان گاز طبیعی در گلستان| غرامت فوت و نقص عضو پرداخت می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبرداد؛

بیمه حوادث برای مشترکان گاز طبیعی در گلستان| غرامت فوت و نقص عضو پرداخت می‌شود

گرگان- مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از پوشش بیمه حوادث برای مشترکان خانگی و تجاری گاز طبیعی طی سال جاری در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی طالبی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: براساس قرارداد جدید منعقده با یک شرکت بیمه و در ادامه طرح بیمه مشترکان گاز طبیعی، تمامی مشترکان خانگی- تجاری در کشور، در برابر حوادث ناشی از گاز تا پایان سال ۱۴۰۲ بیمه شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: با توجه به مندرجات قرارداد منعقده، حق بیمه مشترکان به ازای هر واحد مسکونی شهری، ماهیانه سه هزار ریال و هر واحد مسکونی روستایی ماهیانه هزار و ۵۰۰ ریال بر مبنای قانون بودجه عنوان شده که این مبلغ در قبوض گاز مشترکین محاسبه می‌شود.

وی همچنین در خصوص بیمه مشترکان تجاری گفت: در همین ارتباط، برای هر واحد مشترک تجاری شهری هم ماهیانه ۲۰ هزار ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی هم، ماهیانه ۱۰ هزار ریال محاسبه می‌شود.

طالبی بیان کرد: پرداخت غرامت به مشترکان خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی، برای هر نفر در هر حادثه بابت فوت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین بابت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی حداکثر تا مبلغ چهار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان توضیح داد که پس از اعلام حادثه و بررسی و ارزیابی کارشناسان، شرکت بیمه به عنوان بیمه‌گر، اقدام به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که مبلغ غرامت در خسارت‌های فوتی، در وجه وراث قانونی متوفی و در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، در وجه مصدوم و یا سرپرست قانونی پرداخت خواهد شد.

وی عنوان کرد: همه مشترکان خانگی تجاری گاز طبیعی حادثه دیده ناشی از نشت گاز در استان، باید بلافاصله پس از حادثه برای معرفی به بیمه طرف قرارداد به اداره گاز شهر محل خود و سپس به همراه مدارک اعلامی به شعبه‌های منتخب در استان به منظور تشکیل پرونده مراجعه کنند.

طالبی در پایان، از هموطنان درخواست کرد تا با صرفه‌جویی و مدیریت در مصرف گاز طبیعی و رعایت همه‌جانبه مباحث ایمنی، ضمن صیانت از این ثروت عظیم خدادادی، از جان و مال خود هم مراقبت کنند.

گفتنی است بیش از ۶۵۵ هزار مشترک در استان گلستان، مصرف کننده گاز طبیعی بوده و از خدمات ارزنده این شرکت بهره‌مند هستند.

کد خبر: ۲۴۶٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha