۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
ایلام روزانه ۱۱ اتوبوس برای جابجایی مسافران برون شهری نیاز دارد
معاون استاندار ایلام:

ایلام روزانه ۱۱ اتوبوس برای جابجایی مسافران برون شهری نیاز دارد

ایلام- معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در حاضر با توجه به برآوردهای انجام شده، روزانه بین هشت تا ۱۱ اتوبوس برای جابجایی مسافران برون شهری در ایلام نیاز است.

سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین اتوبوس مسیر ایلام به تهران، اولویت شرکت های حمل و نقل استان است، با توجه به شروع سال تحصیلی دانشگاه ها تقاضا برای مسافرت با اتوبوس بیشتر شده است.

وی افزود: روند فروش بلیط در ترمینال شهدای ایلام هر روز بررسی می شود، قرار است به اندازه کافی اتوبوس برای شهر ایلام تامین و تاکید شده که اتوبوس برای مسیر ایلام به تهران در اولویت همه استان باشد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: میانگین ۲۵۰ تا ۳۵۰ نفر در روز در مسافر متقاضی اتوبوس وجود دارد که حداقل به هشت تا ۱۱ دستگاه اتوبوس نیاز است.

هژبری بیان کرد: تقریبا در سه روز گذشته این روند به خوبی انجام می شود، هر چند که ضرورت دارد که تعداد بیشتری اتوبوس وارد استان شود.

وی عنوان کرد: شرکت های حمل و نقلی که در ایلام و مهران همزمان شعبه دارند، باید تامین اتوبوس مسیر ایلام در اولویت باشد اگر این مسیر را فعال نکنند شعبه مهران آنها باطل و کارت سوخت و هوشمند آنها نیز غیرفعال می شود.

هژبری افزود: شرکت هایی هم که فقط در ایلام شعبه دارند متناسب با ظرفیت اتوبوس ملکی که در اختیار دارند و برای آنها تعیین شده باید اتوبوس به مسیر ایلام به تهران اعزام کنند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی انجام می شود.

معاون استاندار ایلام گفت: همچنین ۱۳ دستگاه اتوبوس که از محل ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در شرکت های نفت و پتروشیمی به عنوان سرویس حمل و نقل پرسنل مورد استفاده قرار می گیرند، تاکید شده که این اتوبوس ها به مسیر حمل و نقل عمومی بازگردند.

کد خبر: ۲۴۶٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha