۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
۴۰۰ قطعه زمین به مشمولین جوانی جمعیت در زنجان واگذار می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۴۰۰ قطعه زمین به مشمولین جوانی جمعیت در زنجان واگذار می شود

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)»در شهر زنجان واگذار می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی گفت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به اجرای درست قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید دارند.

وی ابراز کرد: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نسبت به تحقق این مهم برنامه ریزی لازم را دارد و خود را مکلف به اجرای آن می‌داند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در آستانه ایام ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص)، ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)»در شهر زنجان واگذار می‌شود.

اسماعیلی، تاکید کرد: واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)»از اول ربیع الاول تا ۱۷ این دهه به طور همزمان در کل کشور انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده‌اند در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می‌گیرد و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زمین در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدیریت و برنامه ریزی دارد.

کد خبر: ۲۴۶٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha