۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
واحدهای صنعتی گلستان برای ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند
مدیرکل صمت گلستان:

واحدهای صنعتی گلستان برای ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند

گرگان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی گلستان باید برای ذخیره سازی سوخت جایگزین واحد خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، درویش علی حسن زاده ظهر پنج شنبه در بازدید از واحدهای صنعتی کیمیا چوب و مرجان کار در شهرستان گرگان اظهارکرد: لازم است واحدهای صنعتی برای ذخیره سازی سوخت جایگزین واحد خود اقدام کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ضمن نظارت بر تجهیزات مربوط به نگهداری سوخت جایگزین و دیزل ژنراتور و تصفیه خانه صنعتی این واحدها، در دیدار با مدیران واحدها مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد

وی گفت: به منظور جلوگیری از تعطیلی احتمالی واحدها در فصل سرما لازم است واحدهای صنعتی برای ذخیره سازی سوخت جایگزین و تامین سوخت دیزل ژنراتور واحد خود اقدام کنند.

گفتنی است همه ساله با فرارسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز طبیعی، واحدهای تولیدی اعم از دامداری‌ها، گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و واحدهای صنعتی برای جلوگیری از تعطیلی واحدها نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین اقدام می کنند.

در این شرایط خاص باید با پیش‌بینی و برنامه ریزی لازم با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی مانع از غیر فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی شد و ضرورت دارد تا با تهیه سوخت ذخیره از بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود.

کد خبر: ۲۴۶٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha