۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
متروباس‌ها در تهران فعال شدند

متروباس‌ها در تهران فعال شدند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: بعد از ۵ سال توقف از ابتدای هفته یک دستگاه متروباس را در خط دو (پایانه خاوران _ پایانه آزادی) به صورت آزمایشی فعال کردیم.

به گزارش بازار، مهدی علیزاده با اشاره به اینکه ۴ دستگاه متروباس در اتوبوسرانی داریم که به علت نواقص فنی متعدد در ۵ سال گذشته هیچ خدماتی نداده‌اند، افزود: دومین دستگاه متروباس نیز به همت همکاران پر تلاش اتوبوسرانی در خط دو فعال شده است و ان شاءالله دو دستگاه متروباس باقی مانده هم تا پایان مهر ماه به چرخه خدمات رسانی اضافه خواهند شد.
وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها دارای ۲۵ متر طول بوده و هیبریدی هستند، گفت: متروباس‌ها در هر سرویس با احتساب ظرفیت ایستاده بالغ بر ۲۰۰ نفر را جابجا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین در خصوص اقدامات این شرکت در مهر ماه برای نوسازی و بازسازی ناوگان، گفت: بر اساس وعده‌ای که برای ۶ ماه اول سال داده بودیم، توانستیم ۴۳۰ دستگاه اتوبوس را بازسازی و نوسازی کنیم و طبق برنامه‌ریزی‌ها و قراردادهای منعقد شده در حوزه، تعداد ناوگان فعال جاری را از ۱۷۵۰ دستگاه به حداقل ۲۰۵۰ دستگاه فعال جاری رساندیم و ان شاءالله تا پایان مهر این تعداد به ۲۳۰۰ دستگاه افزایش یابد.

کد خبر: ۲۴۶٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha