۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
زمینه صادرات گوجه فرنگی وجود ندارد
نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس:

زمینه صادرات گوجه فرنگی وجود ندارد

رئیسی، نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس، گفت: علی رغم اینکه کشت گوجه فرنگی در میناب خارج فصل است اما هرساله کشاورزان در زمینه فروش محصول تولیدی خود دچار مشکل هستند و زمینه صادرات وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین رئیسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مشکلات تولیدکنندگان گوجه فرنگی در شهرستان میناب و رودان، گفت: علی رغم اینکه کشت گوجه فرنگی در میناب خارج فصل است اما هرساله کشاورزان در زمینه فروش محصول تولیدی خود دچار مشکل هستند و زمینه صادرات وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیریت خاصی بر روی میزان سطح زیر کشت گوجه فرنگی وجود ندارد و کشاورزان در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند، ادامه داد: هر ساله کشاورزان گوجه کار با تورم محصول و نبود بازار مناسب مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه میزان محدودی از محصول گوجه فرنگی تولیدی کشاورزان صادر می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه در مقطع زمانی که با حجم بالای محصول گوجه فرنگی مواجه هستیم از سوی بازار کشورهای منطقه درخواستی وجود ندارد اما باید در خصوص صادرات برنامه ریزی بیشتری صورت بگیرد.

کد خبر: ۲۴٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha