۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
بهره‌مندی ۵۱۲ خانوار گلستانی از زمین رایگان قانون جوانی جمعیت
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد؛

بهره‌مندی ۵۱۲ خانوار گلستانی از زمین رایگان قانون جوانی جمعیت

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان‌ از تحویل ۳۰۰ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در این استان خبرداد و گفت: دومین مرحله واگذاری زمین به ۲۱۲ خانوار هم بزودی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی ملک بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طی ماه های اخیر قرارداد اهدای زمین رایگان به ۳۰۰ خانواده در شهرهای گرگان، کلاله و ترکمن در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: تحویل زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا از وظایف وزارت راه و شهرسازی در این حوزه بوده که اداره کل راه و شهرسازی گلستان تاکنون بخشی از این وظیفه را انجام داده است.

وی ادمه داد: طی روزهای آتی همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)، پویش پیامبر رحمت در ۳۱ شهر کشور برگزار و مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام می شود.

ملک گفت: در همین راستا، در استان گلستان مراسم دومین مرحله واگذاری زمین رایگان به ۲۱۲ خانواده گلستانی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان‌ افزود: این اراضی با مساحت حدود سه هکتار (۲۸ هزار و ۱۷۹ مترمربع) در شهرهای گرگان، جلین، قرق و ترکمن قرار دارد.

وی گفت: تاکنون مجموعاً هفت هزار و ۸۴۶ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده که با برنامه ریزی های لازم تلاش می شود تا به تمامی متقاضیان واجد شرایط زمین تخصیص یابد.

کد خبر: ۲۴۵٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهاجر IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      0 0
      باسلام اینجانب سعید مهاجر موجنی هستم دارای ۵فرزند که در طرح زمین رایگان جوانی جمعیت ثبت نام کردم در حال حاضر که فرزندان چهارم وپنجمم که دوقلو هستند۱۸ماهه هستند باتوجه به پیگیریهای انجام شده با سامانه ۱۱۱در دو مرحله هنوز جواب قطعی برای دریافت زمین نگرفتیم قصد ارسال ویدیو مطالبه گری از اخبار ۲۰:۳۰رو داریم مسئولین محترم شهر گرگان لطفا هر چه سریعتر به مشکل ما رسیدگی کنید جواب قطعی بدید ممنون