۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کاهش هزینه سامانه‌های نوین آبیاری با ترویج آخرین فناوری‌ها
مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری مطرح کرد

کاهش هزینه سامانه‌های نوین آبیاری با ترویج آخرین فناوری‌ها

مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری، از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور معرفی و ترویج آخرین فناوری‌های نوین حوزه آبیاری به نمایندگان و کارشناسان بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش بازار، فریبرز عباسی در اولین روز کارگاه آموزشی آشنایی با فن‌آوری‌های نوین در فیلترهای خودشوینده هوشمند و نسل جدید نوارهای آبیاری (تیپ) گفت: یکی از اهداف دفتر مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور آشنایی کارشناسان با آخرین فناوری‌های حوزه آبیاری است.

وی افزود: دو تکنولوژی معرفی شده در این کارگاه آموزشی خوشبختانه توسط چند شرکت داخلی بومی‌سازی شده است و دفتر مجری طرح به منظور فراگیر شدن این فناوری‌های نوین درصدد است تا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به ترویج آن در راستای کاهش هزینه‌های سامانه‌های نوین آبیاری کمک کند.

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های نوین در فیلترهای خودشوینده هوشمند و نسل جدید نوارهای آبیاری (تیپ) با حضور نمایندگان و کارشناسان بخش خصوصی و دولتی به مدت دو روز در معاونت آب و خاک در کرج برگزار می‌شود که آشنایی کارشناسان حوزه آب و خاک کشور با تکنولوژی فیلترهای خودشوینده هوشمند و نسل جددید نوارهای تیپ از اهداف اصلی این کارگاه دو روزه است.

کد خبر: ۲۴۵٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha