۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
اعلام نتایج آزمون آموزگاری موجب نارضایتی داوطلبان شده است
نماینده مردم بجنورد در مجلس:

اعلام نتایج آزمون آموزگاری موجب نارضایتی داوطلبان شده است

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش گفت: اعلام نتایج این آزمون موجب نارضایتی داوطلبان شده است.

به گزارش بازار، محمد وحیدی در نشست علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه، ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش، گفت: این وضعیت برخلاف اصل سوم قانون اساسی در خصوص ماده سوم و دهم این اصل که ایجاد نظام اداری صحیح است و موضوع اصل سی ام قانون اساسی در بحث آموزش رایگان همچنین اصل بیست و هشتم در بحث شرایط مساوی در احراز مشاغل مطرح شده است، می باشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در مجموع سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش در این شرایط حساس که نیاز آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است، نتایج آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش اعلام شده است که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشته است.

وی افزود: در اعلام نتایج کف نمره میانگین ۳ نفر اول گرفته شده که کاملا غیرمنطقی است و نگاه ویژه ای به اینکه ۶۰ درصد ارزیابی را به کانون های ارزیابی سپرده شده است که این کانون ها مجموعه های انسانی هستند.

وحیدی بیان کرد: باید برای مردم آرامش ایجاد کرد و نباید این آرامش برهم بخورد و اگر نمی توانیم با اجرای قوانین استخدامی آسایش را برای مردم به ارمغان بیاوریم و شرایط آموزش و پرورش را تسهیل کنیم نباید کاری کنیم که اعتراضات را به دنبال داشته باشد که در این خصوص لازم است آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی در این خطای انسانی که به وجود آمده تدابیر لازم را بیاندیشد.

کد خبر: ۲۴۵٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha