۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
 پلتفرمی تجاری برای پرداخت امن در سراسر اروپا
مستر کارت و شرکت اکتت یوروپ دست به کار شدند

پلتفرمی تجاری برای پرداخت امن در سراسر اروپا

از آنجا که شرکتها از نوع کوچک و متوسط برای رقابت و ماندگاری در دنیای تجارت نیاز به معامله با سایر بازیگران این عرصه دارند؛ از این‌رو ایجاد بستری برای پرداختهای امن از جمله این راهکارها است.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: سایت «پی منتس» نوشت: برای کمک به مشاغل کوچک و متوسط  در راستای گسترش فعالیتهای خود، مستر کارت و اکتت یوروپ (Octet Europe) یک پلتفرم تجاری جدید را در سراسر منطقه اقتصادی اروپا (EEA) راه اندازی کردند. به طوری که به شرکت ها کمک می کند تا با انجام پرداخت های امن، ایجاد یک زنجیره ارزش معتبر، ساده سازی روند کار و انجام جریان های نقدی در داخل و سطح بین المللی بتوانند به تجارت بپردازند.

میلان گودر، معاون اجرایی محصول و نوآوری مستر کارت اروپا گفت: در مستر کارت، ما متعهد هستیم تا شرکای خود را که در هر اندازه ای  باشند، بتوانند قدرتمند باقی بماند. وی افزود: با همکاری اکتت یوروپ، به شرکت های  کوچک و متوسط کمک می کنند بتوانند با، اعتماد به نفس و آرامش خاطر، در اقتصاد جهانی رشد کنند و پتانسیل های وتوانمندی های خود را نشان دهند.

از طرفی شبکه تجارت به تجارت( B۲B ) مربوط به شرکت اکتت یوروپ، مبتنی بر ابر است، به طوری که قابلیت بررسی شرکتها و بنگاه موجود در سیستم را دارد. هر شرکتی که در این شبکه تجارت می کند، از طریق مواردی همچون شناخت مشتری، اعمال پولشویی، تحریمهای تجارت اقتصادی و انواع روشهای تأمین مالی تروریسم شناسایی می شوند تا میزان خطرات و ریسکهای موجود را در شبکه کاهش دهد.

بعلاوه، پلت فرم جدید تجارت به شرکتهای کوچک و متوسط اجازه می دهد تا پرداختهای شان را به تأمین کنندگان  انجام دهند و جریانهای نقدی را مدیریت کنند. کسانی که از طریق این پلتفرم اقدام به خرید می کنند، حق انتخاب دارند به طوری که  فروشنده آیا امکان  پرداخت کارت را ادارد، یا امکان پرداخت کارت کارت را ندارد و تأمین کنندگان می توانند هرگونه روشی که خریدار برای انجام پرداخت تصمیم بگیرد، وجه مورد نظر را در حسابهای بانکی خود دریافت کنند.

همچنین در اخبار جداگانه، مستر کارت در ماه سپتامبر اعلام کرد که بخشی از شبکه مارکوپولو (بزرگترین و سریعترین شبکه در حال توسعه در زمینه تجارت و سرمایه در گردش سرمایه در جهان) شده است. به طوری که این شبکه به همراه بیش از ۲۵ بانک عضو خود، در حوزه تجارت بین المللی ورود می کنند.

گفتنی است فشار به بانکها برای نوسازی توانایی پرداختهای خود برای پشتیبانی از ابتکاراتی مانند ISO ۲۰۰۲۲ (یک استاندارد بین‌المللی که توسط کلیه ارائه دهندگان استانداردهای مالی باید مورد استفاده قرار گیرد) و پرداختهای فوری / در زمان واقعی با ظهور کووید ۱۹ تشدید شده و نیاز پرداختهای بدون تماس، و افزایش دیجیتالی شدن با توجه به این  مساله، باعث شده تا نیاز به چابکی و بهینه سازی در کل زنجیره ارزش پردازش پرداخت لازم و ضروری باشد.

کد خبر: ۲۴٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha