فروش فوق‌العاده اصناف در جهت پاسخگویی به نیازهای فصلی مردم است
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف:

فروش فوق‌العاده اصناف در جهت پاسخگویی به نیازهای فصلی مردم است

نوده فراهانی، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف گفت: طبق قانون هر واحد صنفی می‌تواند ۴ بار در سال برای فروش فوق‌العاده محصولات خود مجوز بگیرد.

به گزارش بازار، قاسم نوده فراهانی در یک برنامه رادیویی، اظهار داشت: طبق تبصره ماده ۷۰ قانون و ۸۶ قانون نظام صنفی همه واحدهای صنفی دارای پروانه کسب می‌توانند از طرح فروش فوق‌العاده با کسب مجوز از صنف مربوطه استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های فصلی بهار و پاییزه همواره مورد اعتراض کسبه واقع می‌شد، افزود: با طرح‌های فروش فوق‌العاده در مناسبت‌های مختلف، اتحادیه‌ها با نظارت بر کیفیت و دریافت فاکتورهای خرید، به هر واحدی تا ۴ بار اجازه فروش فوق‌العاده برای فروش بیشتر را می‌دهند.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف فروش فوق‌العاده را راهکاری برای فروش بیشتر کسبه، جلوگیری از سودجویی واحدهای صنفی بدون مجوز و کمک به تقاضای مردم در فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف دانست و بیان کرد: اتحادیه‌ها با ارایه بنرهای فروش فوق‌العاده یا برچسب‌های تخفیف بر این طرح نظارت خواهند داشت.

نوده فراهانی مدت فروش فوق‌العاده را بنا بر درخواست هر واحد ۳۰ تا ۴۰ روز دانست و گفت: اجرای درست طرح‌های فروش فوق‌العاده می‌تواند جایگزین نمایشگاه‌های فصلی باشد تا مردم از این موقعیت برای خرید مایحتاج ضروری خود به‌ویژه در ایام بازگشایی مدارس و خرید لوازم مدرسه فرزندان خود بهره‌مند شوند.

نوده فراهانی اظهار امیدواری کرد تا کسبه با انصاف و رعایت حقوق مصرف‌کننده بتوانند از فروش فوق‌العاده در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم و فروش بیشتر استفاده کنند.

کد خبر: ۲۴۵٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha