۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با مالی شتاب‌ دهنده روابط است
وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه مالی:

برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با مالی شتاب‌ دهنده روابط است

وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه مالی گفت: خوشبختانه در زمینه علوم و فناوری، آموزش، کشاورزی، بهداشت و درمان و... توافقات در حال پیگیری است.

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه به وقت محلی در در ادامه رایزنی های دیپلماتیک فشرده خود در حاشیه هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل با «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه مالی در محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با توجه به روابط خوب دو کشور گفت می‌توانیم همکاری های دو کشور را در زمینه های مختلف مورد علاقه ادامه دهیم.

وی افزود: خوشبختانه در زمینه علوم و فناوری، آموزش، کشاورزی، بهداشت و درمان و ... توافقات در حال پیگیری است و برگزاری اجلاس آتی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور می تواند به این روند شتاب بیشتری ببخشد.

عبدالله جوپ وزیر خارجه مالی نیز ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، پیشرفت های چشمگیر حاصله در روابط خارجی ایران را تبریک گفت.

وی گسترش روابط اقتصادی و تجاری را مکمل و مقوم روابط سیاسی دانست و از افزایش همکاری‌ها در این زمینه ها استقبال کرد و افزود آماده افزایش همکاری در زمینه های مورد علاقه دو کشور هستیم.

کد خبر: ۲۴۵٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha