۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
۵ ایرلاین برتر برای سفر از تهران به کیش

۵ ایرلاین برتر برای سفر از تهران به کیش

جزیره‌ کیش در میان آب‌های خلیج فارس با زیبای منحصربه‌فرد، هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانیست.

به گزارش بازار، جزیره‌ کیش در میان آب‌های خلیج فارس با زیبای منحصربه‌فرد، هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانیست. از آن‌جایی که این مقصد گردشگری در میان اقیانوس قرار گرفته، بهترین و راحت‌ترین روش برای سفر به آن، به خصوص اگر از بخش شمالی کشور، برای مثال شهر تهران، قصد سفر به کیش را داشته باشید، هواپیما است. فرودگاه جزیره‌ی کیش در سال ۱۳۵۶ ساخته شده‌است و امروزه ایرلاین‌های زیادی از سراسر کشور به این فرودگاه پرواز دارند. طبق آمار، روزانه حداقل ۲۳ پرواز از این فرودگاه صورت می‌گیرد. اگر قصد سفر به کیش را دارید، بسیار مهم است که از بین این پروازها و ایرلاین‌ها، بهترین ایرلاین را برای سفر خود انتخاب کنید. در این نوشته به شما بهترین ایرلاین‌هایی را که از تهران به کیش پرواز دارند، معرفی خواهیم‌کرد.

ماهان ایر؛ بزرگترین ایرلاین کشور

شرکت هواپیمایی ماهان، با ۷۰ فروند هواپیما، دارای یکی از بزرگترین خطوط هوایی در کشور است که به مقاصد داخلی و خارجی بسیاری پرواز دارد. هواپیمایی ماهان هرروز ۲ پرواز رفت و برگشت به مقصد کیش دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تهیه‌ی بلیط تهران کیش و سفر به این جزیره است. این شرکت که جزو هواپیمایی‌های برتر خاورمیانه است، پروازهای خود به کیش را در دو کلاس اکونومی و بیزنسی ارائه می‌دهد و در هر کدام از این کلاس‌ها امکانات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در مجموع در هر دو کلاس پروازی سطح بالایی از خدمات ارائه می‌شود و کادر اجرایی ماهان ایر با روش‌های جدید و اروپایی از مسافران پذیرایی می‌کنند و به همین علت هزینه‌ی رزرو بلیط از این ایرلاین ممکن است به نسبت ایرلاین‌های دیگر بالاتر باشد.

کیش ایر؛ هم‌نام جزیره!

شرکت هواپیمایی کیش‌ایر که نام جزیره‌ی کیش را نیز یدک می‌کشد و دفتر مرکزی آن نیز در این جزیره قرار دارد، یک گزینه‌ی مناسب برای سفر به کیش است. این ایرلاین به جز جزیره‌ی کیش به مقاصد دیگری نیز پرواز دارد و از اعتبار بالایی برخوردار است. پروازهای این ایرلاین از امنیت بالایی برخوردارند زیرا این شرکت در انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی و آیوسا عضویت دارد. از دیگر نکات مثبت پروازهای این شرکت هواپیمایی، منوی غذایی متنوعی است که زیر نظر متخصصان تغذیه تهیه شده و در پروازهای این شرکت به مسافران ارائه می‌شود. پروازهای این ایرلاین در کنار خدمات باکیفیتی که ارائه می‌دهند، قیمت مناسبی نیز دارد. شما می‌توانید بلیط تهران کیش و بلیط کیش تهران را از این ایرلاین در دو کلاس اکونومی و بیزنسی تهیه کنید.

۵ ایرلاین برتر برای سفر از تهران به کیش

ایران ایر؛ قدیمی‌ترین ایرلاین ایرانی

ایران ایر یا شرکت هواپیمایی هما، قدیمی‌ترین ایرلاین ایرانی است. پروازهای این شرکت هواپیمایی نیز یکی از بهترین گزینه‌هاییست که می‌توانیم برای سفر از تهران به کیش داشته‌باشیم. این شرکت هواپیمایی نیز پروازهایی زیادی به جزیره‌ی کیش دارد و بلیط‌های آن در دو کلاس اکونومی و هما کلاس، که همان بیزینس کلاس است، به فروش می‌رسد. این هواپیمایی به رفتار حرفه‌ای خدمه و همچنین خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌کند (برای مثال خدمات ویژه‌ی معلولین) معروف است. درصورتی‌که قصد یک پرواز راحت با یک هواپیمایی معتبر به کیش را دارید، ایران‌ایر برای شما گزینه‌ی ایده‌آلی خواهدبود.

۵ ایرلاین برتر برای سفر از تهران به کیش

وارش؛ جوان و معتبر

شرکت هواپیمایی وارش یکی از جدیدترین ایرلاین‌های ایرانیست که در سال ۱۳۹۶ فعالیتش را آغاز کرده و در همین مدت زمان اندک، اعتبار و محبوبیت بالایی پیدا کرده‌است. این شرکت در استان مازندران تاسیس شده و امروزه به جز مسیر تهران کیش در مسیرهای دیگری نیز پرواز دارد. از دلایل محبوبیت و موفقیت این هواپیمایی نوظهور، امنیت بالای پروازها و قیمت مناسب بلیط‌های ارائه شده توسط این شرکت است؛ به همین علت بسیاری از افرادی که قصد دارند مستقل و کم‌خرج‌ به جزیره‌ی کیش سفر کنند، پروازهای این ایرلاین را انتخاب می‌کنند.

زاگرس ایر؛ امن و حرفه‌ای

زاگرس ایر نیز یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی جوان و معتبریست که نامش در پروازهای فرودگاه کیش بسیار پررنگ است. این ایرلاین به مقاصد داخلی دیگری هم پرواز دارد و از اعتبار و محبوبیت بالایی در اجرای پروازهای داخلی برخوردار است. این شرکت هواپیمایی نیز پروازهای خود به کیش را در دو کلاس اکونومی و بیزنسی ارائه می‌دهد. امنیت بالای پروازهای زاگرس ایر در کنار برخورد، حرفه‌ای و مناسبی که کارکنان این ایرلاین با مسافران دارند، باعث شده تا زاگرس ایر از بهترین و مهم‌ترین گزینه‌ها برای مسافرانی که قصد خرید بلیط تهران کیش را دارند، باشد.

کلام آخر

کیش از مقاصد مهم گردشگری ایران است و تهران پایتخت کشور و پرجمعیت‌ترین شهر آن است و به همین دلیل پروازهای زیادی توسط ایرلاین‌های مختلف بین این دو مقصد انجام می‌گیرد. همواره یکی از دغدغه‌های مهم مسافرانی که قصد سفر هوایی دارند، انتخاب ایرلاین مناسب برای پرواز است. ایرلاین‌های مختلف، خدمات مختلفی را با قیمت‌های متنوع ارائه می‌کنند، بنابراین بسیار مهم است که با توجه به بودجه و الویت‌هایمان پرواز کدام ایرلاین را برای سفرمان انتخاب می‌کنیم.

در این نوشته ۵ مورد از بهترین ایرلاین‌هایی را که از تهران به کیش پرواز دارند معرفی کردیم و مزایای هرکدام را توضیح دادیم. به جز ایرلاین‌های معرفی‌شده در این نوشته، ایرلاین‌های دیگری نیز این پرواز را ارئه می‌دهند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ برای مثال می‌توان به هواپیمایی معراج اشاره نمود که به داشتن پروازهایی منظم و بدون تاخیر معروف است و از نظر تعمیرات و سلامت هواپیما از استانداردهای بالایی برخوردار است. شرکت هواپیمایی ایران ایر تور نیز به مقصد کیش پرواز دارد و به ارائه‌ی خدمات سرگرم‌کننده‌ای مانند مجله، فیلم و موسیقی برای بزرگسالان و همچنین کتاب و بازی‌های فکری برای کودکان در طول پرواز، شناخته می‌شود. شرکت‌های هواپیمایی آتا و قشم ایر نیز از دیگر ایرلاین‌هایی هستند که پرواز تهران به کیش را به مسافران ارائه می‌دهند.

بسیار مهم است که پیش از رزرو بلیط هواپیمای کیش تهران، امکانات و هزینه‌های مربوط به ایرلاین‌های مختلف ارائه‌دهنده‌ی پروازها را بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای سفرمان داشته‌باشیم. در این نوشته ۵ ایرلاین برتر برای سفر به کیش را به شما معرفی کردیم و تلاش کردیم تا با توضیح ویژگی‌های هرکدام به شما در تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین پرواز کمک کنیم تا با داشتن پروازی خوب، سفر خود را با بهترین تجربه و کمترین چالش آغاز کنید و تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به کیش برای خودتان باقی بگذارید!

کد خبر: ۲۴۵٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha