۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
برای اولین بار درایران؟! ارائه مدرک mba برای مهاجرت (مدرک بین المللی قابل استعلام)

برای اولین بار درایران؟! ارائه مدرک mba برای مهاجرت (مدرک بین المللی قابل استعلام)

آیا می دانستید مدرک mba برای مهاجرت، بسیار کمک کننده است؟

به گزارش بازار، آیا می دانستید مدرک mba برای مهاجرت، بسیار کمک کننده است؟ آیا دوست دارید با داشتن این مدرک به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت کنید و در آنجا در یک شغل خوب با درآمد قابل قبول مشغول به کار شوید؟ اگر این طور است در ادامه با ما همراه باشید.

رشته mba چیست؟ چه مباحثی در این دوره آموزش داده می شود؟

رشته mba چیست، اولین سوالی است که می خواهیم در مورد آن نکاتی را با شما در میان بگذاریم. Mba مخفف شده عبارت Master of Business Administration است و در فارسی نیز به آن مدیریت ارشد کسب و کار می گویند. نکته ای که خوب است در مورد این رشته بدانید این است که ام بی ای، تنها مختص کسانی که می خواهند یک کسب و کار و یا یک تجارت را مدیریت کنند، نیست و بسیاری افراد می توانند در آن حضور پیدا کنند.

کسانی که تصمیم می گیرند در این رشته تحصیل کنند باید بدانند که با حضور در آن چه چیزهایی یاد می گیرند. علاقه مندان به تحصیل در این رشته، مهارت های تبدیل شدن به یک مدیر تمام و عیار را یاد خواهند گرفت. البته، خاطر نشان می کنیم شرکت در دوره ام بی ای هر موسسه ای، نمی تواند موجب رشد و تعالی مدیران شود. به گزارش ایلنا، فارس و مشرق، نیک اندیشان یکی از معدود موسسه های آموزشی است که این دوره را با کیفیت بسیار بالایی برگزار می کند. در پایان دوره، یک مدرک معتبر به افراد داده می شود. مدرک ارائه شده توسط این مجموعه آموزشی را به جرات می توان بهترین مدرک mba برای مهاجرت دانست.

از جمله مباحثی که افراد در دوره های ام بی ای آموزش می بینند، می توانیم به این ها اشاره کنیم:

  • اصول و قواعد اخلاق کسب و کار
  • مهارت ارتباط با بقیه همکاران و یا شرکت های تجاری
  • استراتژی کسب و کار
  • مهارت های مربوط به حسابداری
  • اقتصاد
  • تحلیل داده
  • امور دارایی و مالی
  • رهبری و بازاریابی

با یادگیری این مهارت ها افراد می توانند به خوبی از پس مدیریت کردن و یا راه اندازی کردن یک کسب و کار جدید و نوین برایند. این دوره یکی از بهترین دوره ها برای کارآفرین ها به شمار می رود.

 مدرک mba برای مهاجرت به کانادا

از کدام مدرک mba برای مهاجرت، به عنوان پولسازترین گرایش مدیریت یاد می کنند؟

نکته جالبی که در مورد دوره های ام بی ای وجود دارد، تنوعی است که در میان گرایش های آن به چشم می خورد. افراد با توجه به علاقه مندی و تخصصی که دارند می توانند یکی از گرایش های این دوره را انتخاب کرده و با گرفتن مدرک mba برای مهاجرت اقدام کنند. برخی از بهترین و پولسازترین گرایش های این دوره به شرح زیر است:

۱- گرایش مدیریت مالی؛

یکی از بهترین گرایش های ام بی ای برای مهاجرت، گرایش مدیریت مالی است. کسانی که این گرایش را انتخاب می کنند، تاثیرات بسیار خوبی روی تصمیم های مالی سازمان، افزایش میزان سودآوری سازمان و تسویه بدهی ها از خود به جای می گذارند. به صورت کلی، این رشته یکی از پولسازترین گرایش های مدیریت ام بی ای است.

۲- گرایش مدیریت منابع انسانی؛

تحصیل در گرایش مدیریت منابع انسانی در یک موسسه آموزشی معتبر نیز می تواند مقدمات موفقیت افراد را فراهم کند. کسانی که قصد دارند با گرفتن مدرک mba برای مهاجرت اقدام کنند، می توانند در این گرایش تحصیل کرده و اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهند.

۳- گرایش بازاریابی؛

دیگر رشته پر طرفدار و محبوب در دنیا و همین طور در ایران، گرایش بازاریابی است. این گرایش در دانشگاه های مختلف دنیا بیشترین میزان متقاضی را داشته و سال به سال نیز به تعداد آنها افزوده می شود.

ارزش مدرک mba در خارج از کشور چقدر است؟

اگر بخواهیم خیلی صادقانه در مورد ارزش مدرک mba در خارج از کشور سخن بگوییم، باید اشاره کنیم که ارزش این مدرک، وابستگی کامل به موسسه ای دارد که آن را برای شما صادر می کند. اگر در دوره های آنلاین شرکت کرده باشید احتمال آنکه نتوانید روی ارزش مدرک mba برای مهاجرت حساب کنید، بالاست؛ زیرا معمولا مدارکی که با حضور در این دوره ها صادر می شود، ارزش و اعتبار چندانی نداشته و برخی از آنها اگر خیلی هم اعتبار داشته باشند مدارکی هستند که از نظر وزارت علوم و فناوری تایید شده اند.

توصیه می کنیم اگر واقعا علاقه مند هستید در دوره mba تحصیل کنید، موسسه ها و دوره هایی را برای این مورد برگزینید که می توانند یک مدرک معتبر و قابل ترجمه برای شما صادر کنند. مدارک قابل ترجمه، نه تنها در داخل کشور بلکه در کل دنیا اعتبار بالایی داشته و می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی در مسیر مهاجرت قدم گذاشته و با موفقیت در آن به پیش بروید. وقت ما با ارزش ترین چیزی است که داریم و نباید به دلیل انتخاب های اشتباه، صرفه جویی در هزینه هایمان و با شرکت در دوره های غیر مفید آن را بیهوده به هدر بدهیم.

مدرک mba برای مهاجرت به خارج از کشور

 

تحصیل در رشته mba در خارج از کشور بهتر است یا داخل کشور؟

اگر به مدرک mba برای مهاجرت فکر می کنید و این باور را دارید که باید دوره ی ام بی را در خارج از کشور بگذرانید، سخت در اشتباهید. ما در کشورمان موسسه هایی را داریم که دوره های با کیفیتی برگزار کرده و یک مدرک معتبر برای شما صادر می کنند. تحصیل در رشته mba در خارج از کشور با هزینه ها و سختی های زیادی همراه است؛ پس بهتر است حال که تصمیم گرفته اید در این رشته تحصیل کنید، بهترین و کم دردسرترین راه را انتخاب کنید.

دوره mba نیک اندیشان، یک راه میانبر برای همه کسانی است که می خواهند یا در داخل کشور به کار مشغول شده و کسب و کار و خود را راه اندازی کنند و یا می خواهند به خارج از کشور مهاجرت کرده و در آنجا فعالیت کنند. در هر صورت به یاد داشته باشید، صِرف داشتن مدرک به درد شما نمی خورد و شما برای مهاجرت کردن باید سابقه مدیریت خوبی نیز ارائه کنید. پس هم در داخل ایران تحصیل کرده و مدرک معتبر بگیرید، و هم در حوزه ای که به آن علاقه دارید سابقه جمع کرده و با در دست داشتن رزومه ای درخشان مهاجرت کنید.

کد خبر: ۲۴۵٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha