۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو افزایش ندارد
فرماندار تهران:

نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو افزایش ندارد

فرماندار تهران گفت: نرخ کرایه هر ۳ حوزه حمل و نقل مطابق قبل بوده و از مهرماه، هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت.

به گزارش بازار، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران امروز در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هماهنگی‌های کامل جهت مدیریت ترافیکی معابر محلات و محورهای بزرگراهی تهران در شورای ترافیک صورت گرفته است اظهار داشت: استفاده از حمل و نقل عمومی مناسب‌ترین گزینه برای رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود و از مردم تقاضا می‌شود استفاده از خودروی شخصی را به حداقل برسانند.

قیومی افزود: نرخ کرایه حمل و نقل عمومی هیچ‌گونه افزایشی نداشته و ناوگان بهسازی شده در هر سه حوزه تاکسی، اتوبوس و مترو مطابق نرخ قبلی فعالیت خواهند کرد.

فرماندار تهران گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ ناوگان، موضوع را به مبادی رسمی و بازرسی اعلام کنند.

قیومی تصریح کرد: مطابق هماهنگی انجام شده، خدمات حمل و نقلی برای دانش آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی رایگان بوده و حمل و نقل عمومی برای عموم شهروندان تهرانی هم در این ایام با تخفیف ۳۰ درصدی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شماره تماس ۴۸۰۴۸ نیز آماده پاسخگویی به درخواست ها و شکایات احتمالی شهروندان درخصوص خطوط تاکسیرانی است.

کد خبر: ۲۴۵٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha