۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
بانک‌ها سرمایه‌ها را در چرخه تولید و اقتصاد کشور وارد کنند
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی:

بانک‌ها سرمایه‌ها را در چرخه تولید و اقتصاد کشور وارد کنند

پاکدشت- نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از در اختیار گرفتن سرمایه و پول های مردم در بانک ها و سخت گیری بانک برای ارائه تسهیلات به مردم عنوان داشت: ضرورت دارد که بانک ها سرمایه ها را وارد چرخه اقتصاد و تولید کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد ظهر دوشنبه در آئین افتتاح دفتر نماینده مردم پاکدشت و افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره روستایی روستای محمودآباد این شهرستان، با اشاره به اینکه امروزه نسبت شهرنشینی مردم بر عکس گذشته بیشتر از روستاها شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه روستاها از ابتدا محل تولید محصولات کشاورزی و غذایی بوده اند لذا مهم است که این مناطق خالی نشوند و مهاجرت معکوس صورت نگیرد.

نیکزاد با اشاره به اینکه تلاش مجلس یازدهم بر جلوگیری از مهاجرت معکوس است افزود: مهاجرت روستاییان به شهرها همواره با مشکلات مضاعف و طلب امکانات بیشتر همراه خواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی مسکن و کم بودن حقوق کارگران گفت: امروز ارزش حقوق یک‌سال کارگران با قیمت نیم‌متر زمین در شهر تهران برابر شده است و رفع این مشکلات نیاز به همت و تلاش مجلس دارد و در این راستا باید دوباره مجلس به رأس امور برگردد.

وی در ادامه بیان داشت: مردم با توجه به رای‌های قاطع قوه قضائیه امیدوار تر شده اند و برخورد با دانه درشت ها را مؤثر می‌دانند و مدیریت انقلابی و روحیه جهادی مشکلات را حل می‌کند.

نیکزاد با انتقاد از در اختیار گرفتن سرمایه و پول های مردم در بانک ها و سخت گیری بانک برای ارائه تسهیلات به مردم عنوان داشت: ضرورت دارد که بانک ها سرمایه ها را وارد چرخه اقتصاد و تولید کنند.

کد خبر: ۲۴٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha