۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
۴۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی آذربایجان غربی آماده افتتاح است
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

۴۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی آذربایجان غربی آماده افتتاح است

ارومیه- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی این استان تا پایان خرداد ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه‌لو اظهار داشت: ۴۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی این استان تا پایان خرداد ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد که از این مقدار ١١ کیلومتر از سه‌ راهی ایواوغلی به سمت خوی و سه و نیم کیلومتر از بزرگراه خوی به سلماس است.

وی افزود: همچنین ۲۹ کیلومتر نیز از کریدور بزرگراهی در جنوب آذربایجان غربی تا خرداد امسال افتتاح می‌شود.

حمزه لو ادامه داد: کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک‌ هزار و ۵٣٠ کیلومتر، مرز بازرگان را به بندر امام خمینی (ره) متصل می‌کند و ٣٠ درصد این شبکه حمل‌ و نقل جاده‌ای به طول ۵۴٠ کیلومتر در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه زیر ساخت‌های جاده‌ای در دسترسی به پایانه‌های مرزی این استان از دیگر برنامه‌های اجرایی حوزه ساخت و توسعه راه‌ها است.

حمزه‌لو افزود: با توجه به سیاست‌های کاری در سال جهش تولید و لزوم توسعه حمل‌ونقل بین‌المللی، تکمیل ٣١ کیلومتر از کمربندی ماکو به پایانه مرزی بازرگان نیز با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان و سازمان منطقه آزاد ماکو اجرا می‌شود.

کد خبر: ۲۴٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha