۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
آماده حمایت از سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق هستیم
استاندار کردستان:

آماده حمایت از سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق هستیم

کردستان- استاندار کردستان گفت: سرمایەگذاران اقلیم کردستان عراق در صورت سرمایه گذاری در استان ما، مورد حمایت همه ‌جانبه قرار می‌گیرند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا امروز دوشنبه در دیدار  «شیخ احمد» از سرمایە‌گذاران اقلیم کردستان عراق با بیان اینکە ما هموارە حامی و پشتیبان سرمایە گذاران و کارآفرینان هستیم، اظهار داشت: در ادوار گذشته نشست‌های مختلفی با سرمایه گذاران اقلیم داشته‌ایم که چندان نتیجه بخش نبوده است.

وی اضافه کرد: میان کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق اشتراکات عمیق فرهنگی وجود دارد و انتظار می رود این اشتراکات فرهنگی منجر به استحکام روابط اقتصادی شود.

استاندار کردستان افزود: در استان کردستان زمینه‌های بسیار مساعدی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، باغداری، راه و عمران شهری وجود دارد که می‌تواند برای سرمایه گذاران جذاب و سود آور باشد ما نیز با همه توان از سرمایه گذاران اقلیم در کردستان حمایت می‌کنیم.

سرمایه گذار عراقی نیز در این دیدار با یادآوری حمایت‌های ایران از کُردها در دوران حکومت رژیم بعث گفت: من به عنوان یک بازرگان علاقمند به سرمایه گذاری در استان کردستان به ویژه شهر سنندج هستم تا بخشی از دین خود را به این سرزمین ادا کنم.

کد خبر: ۲۴٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha