۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
گاز شیرین تزریق‌شده به خطوط سراسری ۱۰ درصد افزایش یافت
طی سال جاری؛

گاز شیرین تزریق‌شده به خطوط سراسری ۱۰ درصد افزایش یافت

بوشهر - مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: طی دو ماه نخست سال جاری میزان گاز شیرین تزریق‌شده به خطوط سراسری گاز ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی هاشم زاده فرهنگ ظهر دوشنبه در نشست بررسی وضعیت تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور افزایش تولید در این مجتمع صورت گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در مجتمع گازی پارس جنوبی از همه ظرفیت‌ها برای ارتقا و بهبود وضعیت تولید استفاده می‌کنیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته در این مجتمع، طی دو ماه نخست سال جاری میزان گاز شیرین تزریق شده به خطوط سراسری گاز افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

وی از افزایش تولید ۱۰ درصدی میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و افزود: در این مدت شاهد افزایش ۹ درصدی میزان خوراک دریافتی مجتمع گازی پارس جنوبی از سکوها و تأسیسات سیری نیز هستیم.

فرهنگ با اشاره به اجرای برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: این تعمیرات به منظور تولید حداکثری و پایدار مجتمع بویژه در فصول سرد سال در حال انجام است.

وی از تکمیل تعمیرات اساسی مجتمع گازی پارس جنوبی تا پایان مهرماه خبر داد و افزود: تعمیرات پالایشگاه‌های اول و نهم از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا مهرماه ادامه دارد.

کد خبر: ۲۴٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha