۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی بوشهر تشدید شد
رئیس صمت بوشهر:

نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی بوشهر تشدید شد

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نظارت بر واحدهای صنفی بوشهر برای رعایت اصول بهداشتی تشدید شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین حسینی ظهر دوشنبه در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران در استانداری بوشهر اظهار داشت: یکی از مسائل مهم برای پیشگیری از کرونا رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی است.

وی اضافه کرد: در همین راستا تأکیدات ویژه‌ای مبنی بر برعایت اصول پیشگیری از کرونا در واحدهای صنفی و تجاری استان بوشهر صورت گرفته است و نظارت برای اجرای آن نیز در دستور کار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در واحد های صنفی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه واحدهای صنفی استان ملزم به رعایت این اصول و دستورالعمل‌ها هستند.

وی از برخورد قانونی با واحدهایی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خبر داد و افزود: برای اینکه سلامت جامعه با خطر روبرو نشود، همه واحدهای صنفی باید پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با نوع فعالیت خود را دقیقاً اجرا کنند.

حسینی بیان کرد: به منظور نظارت جدی و سختگیرانه، گشت‌های مشترک بازرسی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است.

کد خبر: ۲۴٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha