۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
اعلام فهرست ۵ قلم کالای اولویت دار برای بازرسی سازمان حمایت
معاون رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد

اعلام فهرست ۵ قلم کالای اولویت دار برای بازرسی سازمان حمایت

احمدی، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از اعلام فهرست پنج قلم کالای اولویت دار برای بازرسی و نظارت طی هفته جاری در سطح کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، «سید جواد احمدی» از فهرست پنج قلم کالای اولویت دار برای بازرسی و نظارت طی هفته جاری در سطح کشور خبر داد و گفت: این کالاها شامل لوازم خانگی، نهاده‌های دامی، تایر سبک و سنگین، شکر و برنج است.

وی ادامه داد: بازرسان سازمان حمایت و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها طی سال بازرسی از کالاها و خدمات در سطح بازار را در دستور کار خود دارند و بطور مرتب این کار اتفاق می افتد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: ممکن است برای برخی از کالاها در طول سال اتفاق خاصی از نظر تولید، واردات، قیمتی و مواردی از این دست حادث شود.

وی افزود: برخی از هفته ها ایجاب می کند تمرکز بازرسی های همکاران در ارتباط با کالاهای خاصی باشد تا اتفاقاتی که در خصوص آن کالاها افتاده موجب اجحاف در حق مصرف کنندگان نشودبه همین دلیل هر هفته از سوی ستاد تنظیم بازار پنج قلم کالا که از حساسیت بیشتری در آن مقطع برخوردار است به عنوان کالاهای اولویت دار اعلام می شود.

احمدی بیان داشت: این هفته هم در راستای هدفمند کردن بازرسی‌ ها پنج قلم کالا از قبیل نهاده‌های دامی، لوازم خانگی، برنج، لاستیک خودرو (سواری و سنگین) و شکر به عنوان کالاهای دارای اولویت بازرسی از سوی دستگاه‌های نظارتی برای بررسی احتکار، موجودی و قیمت تعیین شد ه است.

وی ادامه داد: همچنین به تمامی همکاران در سراسر کشور تاکید شده که با توجه به سوء استفاده برخی دلالان در ذخیره‌سازی و احتکار کالاها، بازرسی و کنترل انبارها و ناامن‌سازی محل های نگهداری غیرمجاز در اولویت قرار دهند چراکه اگر عرضه این کالا کاهش پیدا کند تعادل بازار بهم می خورد.

کد خبر: ۲۴٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha