۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
فروش مستربچ های ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست به کشورهای ازبکستان و افغانستان

فروش مستربچ های ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست به کشورهای ازبکستان و افغانستان

مستربچ های ایرانی در برخی رنگ ها جزو محصولات با کیفیت در کشورهای منطقه به شمار رفته و حرف اول را می زند و در این مسیر مستربچ های ایرانی به کشورهای ازبکستان و افغانستان صادر می شود.

به گزارش بازار، علیرضا بهزادی مدیر عامل مستربچ بهزادی و نماینده فروش شرکت کربی پلیمر، گفت: ایران پلاست مکان و زمان مناسبی برای دیدار با مشتریان از همه جای ایران و همچنین کشورهای هدف صادراتی است. در این دیدارها پیشنهادها و انتقادها از سوی مشتریان ارائه و در این باره موارد مورد نظر تفاهمات لازم صورت می گیرد.

بهزادی با اعلام خبر تولید یک محصول جدید توسط شرکت کربی پلیمر، گفت: به دلیل زمان اندک این محصول به زمان برگزاری نمایشگاه نرسید. ۲ تا ۳ رنگ وجود دارد که از نظر بنده دارای کیفیت بالایی بوده و برای کارهای ویژه تولید شده است.

شرکت کربی پلیمر از سال ۱۳۷۰ تاسیس شده است و اکنون یکی از واحدهای بزرگ تولیدکننده مستربچ در ایران به شمار می رود. به گفته بهزادی بسیاری از رنگ های تولیدی در این شرکت بالاتر از استاندارهای جهانی قرار داشته ود رصد بالایی از محصولات آن به کشورهای همسایه صادر می شود.

بهزادی درباره حضور مشتریان خارجی در غرفه کربی پلیمر توضیح داد: مشتریانی از کشورهای ازبکستان و افغانستان داشتیم که منجر به صدور فاکتور و فروش محصولات به این مشتریان شد.

بهزادی در باره چشم انداز صنعت مستربچ در ایران گفت: شرکت ما هر روز در حال گسترده تر شدن است و به اندازه ای رسیده که در برخی موارد امکان پاسخگویی نداریم؛ این در حالی است که مواد اولیه برای ما مشکل ساز شده است، تعمیر و نگاه داری دستگاه ها نیز از دیگرمشکلات در این صنعت است. متاسفانه در داخل ایران برخی قطعات وجود نداشته و واردات آن نیز زمانبر است. اگر این مشکلات مرتفع شوند، آینده صنعت مستربچ در ایران روشن است.

بهزادی در خصوص مقایسه محصولات ایرانی با کشورهای منطقه مانند ترکیه گفت: کشورهای دیگر مانند ترکیه در تامین مواد و قطعات با مشکل روبرو نیستند و محصولات با کیفیتی هم دارند، با این وجود مستربچ های ایرانی در برخی رنگ ها جزو محصولات با کیفیت در کشورهای منطقه به شمار رفته و حرف اول را می زند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۴۴٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha