۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
پرونده ذرت‌های آلوده شهرستان اسدآباد روی میز کمیسیون کشاورزی| گزارش نهایی به روسای قوا ارائه می‌شود

پرونده ذرت‌های آلوده شهرستان اسدآباد روی میز کمیسیون کشاورزی| گزارش نهایی به روسای قوا ارائه می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: پس از بررسی لازم هفته آینده گزارش پرونده ذرت‌های آلوده شهرستان اسدآباد را برای روسای مجلس، قوه قضائیه و رئیس جمهور ارسال می‌کنیم.

به گزارش بازار، محمدجواد عسکری، در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود در خصوص ذرت‌های آلوده در اسدآباد همدان، گفت: در راستای گزارش‌ها و خبرهای دریافت شده در زمینه آلوده شدن ذرت در سیلوی شهرستان اسدآباد و استان همدان به عنوان بارانداز غرب کشور موضوع را در دستورکار قرار دادیم و اطلاعات لازم را کسب کردیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه ذرت‌های آلوده بی‌دقتی‌هایی صورت گرفته است، افزود: نشست امروز کمیسیون کشاورزی با حضور رئیس کل دادگستری استان همدان، سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام، معاون قوه قضائیه و رئیس کمیته دامپروری برگزار و رئیس کل دادگستری استان همدان مستندات خود را ارئه کرد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایراداتی بر نحوه مصاحبه مسئولین در زمینه ذرت های آلوده وارد بود که باید پیگیری و رصد شود، تصریح کرد: پس از بررسی لازم هفته آینده گزارش این پرونده را برای روسای مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و رئیس جمهور ارسال می‌کنیم.

کد خبر: ۲۴۴٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha