۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
معارفه دوتن از معاونان جدید وزیر اقتصاد
صبح امروز صورت گرفت؛

معارفه دوتن از معاونان جدید وزیر اقتصاد

با حضور وزیر اقتصاد، رضا خواجه نائینی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع و ذبیح الله سلمانی به عنوان معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد معرفی شدند.

به گزارش بازار، در مراسمی با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، به سمت معاون امور حقوقی و مجلس و دکتر رضا خواجه نائینی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد معارفه شدند.

خاندوزی در این مراسم با بیان اینکه معاونت توسعه مدیریت و منابع مهمترین معاونت در داخل وزارتخانه است گفت: دلیل این اهمیت آن است که این معاونت نقطه اتصال تمام گردش کارها است و ذینفعان آن جمع کثیری از نیروی انسانی و منابع را شامل می‌شود و به نظر میرسد یکی از اقدامات مهم آقای خواجه نائینی در سمت جدید خود، تهیه یک سند فوری ارزیابی مسیر ۲ ساله طی شده باشد تا مسیر پیش رو را با دقت و روشنی بیشتری طی کنیم.

وی از معاون جدید توسعه مدیریت و منابع خواست تا نسبت به توانمند سازی ظرفیت‌های استانی چه در حوزه سرمایه نیروی انسانی و چه در بالا بردن کیفیت فرایندها توجه ویژه داشته باشد.

خاندوزی در خصوص معاونت امور حقوقی و مجلس نیز گفت: وزارت اقتصاد به دلیل مراجعه فعالان اقتصادی از قبیل مؤدیان مالیاتی، مراجعین گمرکی و همچنین اشراف به مسایل حقوقی که در بانک‌ها و یا شرکت‌های دولتی نیاز است باید بدنه حقوقی خود را از نظر کمی و کیفی تقویت کند.

وزیر اقتصاد در پایان برای ذبیح اله سلمانی معاون جدید امور حقوقی و مجلس، که پیش از این عهده دار معاونت توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد بود؛ آرزوی بهروزی و موفقیت کرد و همچنین از خداوند متعال برای رضا خواجه نائینی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد که تا پیش از این به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی مشغول به خدمت بود؛ توفیقات روز افزون را خواستار شد.

گفتنی است ذبیح اله سلمانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در رشته حقوق عمومی می‌باشد. همچنین در کارنامه شغلی وی مسئولیت‌هایی چون: قائم مقامی معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مدیرکلی منابع انسانی و پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرکلی امور اداری و پشتیبانی وزارت صمت، مدیر سرمایه انسانی بانک صنعت و معدن، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان بیمه سلامت ایران مشاهده می‌شود. همچنین سلمانی مدیرعاملی مجمع مدیران توسعه منابع انسانی (قوای سه گانه) را از سال ۱۳۹۰ تاکنون در سوابق حرفه‌ای خود دارد.

این گزارش می‌افزاید، رضا خواجه نائینی از کارکنان رسمی وزارت امور اقتصادی دارایی است و سلسله مراتب اداری را از پست کارشناسی آغاز نموده است.

وی فارغ التحصیل رشته اقتصاد در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه فردوسی مشهد است و در سوابق اجرایی خواجه نائینی، سرپرستی شهرداری مشهد، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد، رئیس هیات عامل بانک شهر، رئیس هیات مدیره سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد و رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان خراسان رضوی دیده می‌شود.

کد خبر: ۲۴۴٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha