۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان را به معلمان بسپارید
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان را به معلمان بسپارید

سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان را به خود معلمان بسپارید تا به صورت صحیح مدیریت شود.

به گزارش بازار، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از رئیس جمهور برای دیدگاه های فساد ستیزانه گفت: قصه پرغصه صندوق فرهنگیان تمامی ندارد، صندوقی که تاسیس شد تا در زندگی معلمان تاثیر مثبت داشته باشد، در دولت قبل میلیارد ها تومان پول معلمان به باد رفت، اکنون نیز در حالی که رتبه بندی به صورت کامل اجرا نشده است، پاداش یا اضافه کار چند میلیونی معاون صندوق باعث تلخ کامی معلمان و صاحبان اصلی این صندوق شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم افزود: هر جا سخن از حقوق نجومی می شود، کلمه برکناری مانند پتکی بر سر مردم دلخوری ایجاد می کند و بی اعتمادی به بار می آورد، این پاداش را چه کسی نوشته و تایید کرده است؟ چرا به اعتبار نظام ضربه می زنند؟ صندوق ذخیره فرهنگیان را به خود معلمان بسپارید تا به صورت صحیح مدیریت شود.

وی ادامه داد: تذکر من درخصوص پاداش پایان خدمت کارکنان آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خصوصاً در شهرستان اسدآباد است، وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه توجه کنند که گرفتاری این عزیزان زیاد است، هر مقدار که پرداخت پاداش پایان خدمت این افراد به تاخیر می افتد، ارزش ریالی آن کمتر و مشکلات آنها باقی می ماند.

سرمدی در پایان با بیان اینکه به وزیر آموزش و پرورش بارها درخصوص نوسازی و توسعه مدارس تذکر داده ام، تصریح کرد: شهرک سید احمد اسدآباد با ۱۵ هزار نفر جمعیت، یک متر فضای آموزشی ندارد، چندین سال است که مدرسه نیمه تمام آنجا رها شده و عملاً فکری برای آن نمی شود. استخر دانش آموزی شهرستان با ۹۰ درصد پیشرفت و کانون فرهنگیان با پیشرفت بیش از ۹۵ درصد رها شده، تقاضا داریم این پروژه ها تکمیل شوند.

کد خبر: ۲۴۴٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha