۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
تعیین مهلت یک ماهه برای تکمیل گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد تامین اجتماعی و شستا

تعیین مهلت یک ماهه برای تکمیل گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد تامین اجتماعی و شستا

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تعیین مهلت یک ماهه برای تکمیل گزارش از عملکرد سازمان تامین اجتماعی، شستا و بانک رفاه کارگران جهت قرائت در صحن مجلس خبر داد.

به گزارش بازار، حسین گودرزی در تشریح جزئیات دستورکار امروز(دوشنبه ۲۶ شهریورماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست گزارش هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی، شستا و بانک رفاه کارگران در حوزه انتصابات و نحوه مدیریت شرکت های وابسته مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست کمیسیون اجتماعی آقای علی بابایی کارنامی که ریاست این هیات را برعهده دارد و هر کدام از اعضای آن به فراخور حوزه تحقیق خود به ارائه گزارش پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در نهایت قرار بر این شد که دستگاه های مذکور همکاری لازم را با این هیات داشته باشند تا ظرف مدت یک ماه گزارش نهایی از این تحقیق و تفحص برای قرائت در صحن مجلس تکمیل شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآور شد: در این نشست رییس سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شستا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران و نمایندگان طراح این تحقیق و تفحص حضور داشتند.

کد خبر: ۲۴۴٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha