۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
برگزاری فروش فوق‌العاده پاییزه در شهرستان‌های سراسر کشور
نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران خبر داد

برگزاری فروش فوق‌العاده پاییزه در شهرستان‌های سراسر کشور

فراهانی، نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق‌العاده پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس در برخی از شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

به گزارش بازار، قاسم نوده فراهانی اظهار داشت: این فروش‌های فوق‌العاده با درصد تخفیف‌های متفاوت و متناسب با کالا، برای توزیع با قیمت پایین‌تر به مصرف کننده است.

وی بیان‌داشت: در فروش‌های فوق‌العاده پاییزه کالاهایی همچون لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک عرضه می‌شود که امید است کیفیت و قیمت کالاها برای مصرف‌کنندگان مطلوب باشد.

نوده فراهانی افزود: در برخی از شهرستان های کشور نمایشگاه های عرضه مستقیم نیز برگزار شده است، اما به دلیل دسترسی بهتر شهروندان به واحدهای صنفی و ارائه کالاهایی با کیفیت بالاتر، فروش فوق العاده دارای ابعاد اجتماعی و اقتصادی مطلوب‌تری است.

نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران همچنین تاکید کرد: فروشگاه‌ها لازم است نسبت به دریافت مجوزهای لازم از اتحادیه برای فروش فوق‌العاده اقدام کنند. بازرسان نیز بر واقعی بودن این فروش‌ها نظارت خواهند کرد.

وی گفت: اتاق اصناف ایران، مطابق رویه هر ساله و با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، بازرسی بر بازار اقلام پرمصرف مهرماه را افزایش داده است. در این زمینه نظارت بر درج قیمت فروش و ارائه فاکتور فروش معتبر از اولویت ها است.

این مقام صنفی تاکید کرد: واحدهای عرضه کننده نوشت افزار لازم است از عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی خودداری کنند.

نوده فراهانی همچنین از فعالیت برخی از خیّران صنفی در اموری نظیر مدرسه سازی، تامین لوازم مدارس و تهیه کیف، لوازم التحریر و رپوش مدارس به طور خودجوش و مردمی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

کد خبر: ۲۴۴٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha