۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
مشکلی در خصوص تامین زمین در شهر هیدج وجود ندارد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

مشکلی در خصوص تامین زمین در شهر هیدج وجود ندارد

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : در شهر هیدج به لحاظ تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشکلی وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی گفت: خوشبختانه در استان زنجان ساخت بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

وی ابراز کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بیش از ۵۵ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر هیدج اشاره کرد و گفت: با توجه به صنعتی بودن شهر هیدج و قرارگیری آن در جاده ترانزیت مردم استقبال بسیار خوبی از طرح نهضت ملی مسکن دارند.

اسماعیلی ابراز داشت: با پالایشی که صورت گرفت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در شهر هیدج واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن هستند.

وی،با بیان اینکه در شهر هیدج برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به لحاظ تامین زمین مشکلی نداریم و دستمان باز است،گفت: یک سایت ۱۷ هکتاری که در مالکیت دولت بود تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در چهار فاز به تعداد ۴۵۰ واحد مسکونی تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، پیشرفت فیزیکی پروژه ها را به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: پروژه ها با برنامه ریزی لازم با قوت در حال اجرا هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط دیگری هم در شهر هیدج متقاضی مسکن هستند، تاکید کرد: در مرحله تامین زمین هستیم و به زودی یک سایت ۷۰ هکتاری تملک خواهد شد و افراد جامانده تخصیص پروژه می شوند.

کد خبر: ۲۴۳٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha