۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
ایران پلاست بزگترین رویداد صنعت پلیمر کشور است

ایران پلاست بزگترین رویداد صنعت پلیمر کشور است

رئیس اتحادیه صنایع پایین دست پتروشیمی اظهار کرد: نمایشگاه ایران پلاست در مقایسه با رویدادهای مشابه مانند مشهد پلاست و اصفهان پلاست، بزرگترین نمایشگاه صنعت پلیمر به شمار می رود.

به گزارش بازار، حسین دور رییس اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی، از نمایشگاه ایران پلاست به عنوان مهمترین جشنواره صنعت پلاستیک و پلیمر یاد کرد که در هر دوره با یک رونق خاصی برگزار می شود.

وی درباره هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست گفت: آن چه که در این دوره اهمیت یافته است توجه به نقش انجمن ها و تشکل های صنایع پایین دستی پتروشیمی است.

دور درباره پتانسیل های بالقوه ایران پلاست که هنوز بالفعل نشده اند، توضیح داد: موضوع مهمی که در این زمینه وجود دارد بازارهای منطقه ای است باید نوع حضور مهمانان خارجی در ایران پلاست بیشتر هدفمند شود و این مستلزم ایفای نقش جدی تر سازمان توسعه تجارت است. این سازمان می تواند بازدید کنندگان خارجی را ساماندهی کند.

وی درباره سهم محصولات پلیمر ایرانی در بازاهای منطقه ای گفت: این سهم در افغانستان بیش از ۷۰ درصد، در عراق بالای ۳۰ است. همچنین ما در کشورهای آذربایجان، ارمنستان و پاکستان سهم قابل توجهی داریم.

رئیس اتحادیه صنایع پایین دست پتروشیمی اظهار کرد: نمایشگاه ایران پلاست در مقایسه با رویدادهای مشابه مانند مشهد پلاست و اصفهان پلاست، بزرگترین نمایشگاه صنعت پلیمر به شمار می رود. هر سال تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و ماشین آلات گرد هم می آیند و جدیدترین محصولات و تکنولوژی های خود را عرضه می کنند که این موجب جهش در حوزه تولید و بازرگانی آنها می شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۴۳٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha